torsdag, april 12, 2012

Så kom solen

Så efterlängtad så jag saknar ord. Vi har haft en helt underbar eftermiddag i trädgården. Idag har Peter haft ledig dag så då blir det lite extra gjort när man är två eller tre Clara är ju en klippa på att hjälpa till, så länge det inte kommer någon spindel eller mask. Man kan ju undra om det är genetisk, en mamma med maskfobi och en pappa med näst intill spindelfobi. Hur som så somnade Charlie på väg hem från öf, han sov riktigt gott och länge. Clara och jag satte händerna i perennrabatten medan peter vände upp och ned på komposten. Full av energi gav jag mig iväg på veckans andra spinningpass och det kändes riktigt bra. Svetten rann som aldrig förr, härligt. Fick förfrågan om hur jag ser ut i mina nya träningskläder så det är klart att ni ska få se det :)
Jag och Clara med näsorna i rabatten

Jag i mina träningskläder från SOC

9 kommentarer:

Rantamor sa...

Så mysigt ni har haft det i trädgården idag med sol och allt, ta nu och skicka upp solen lite norrut så vi få se hur den ser ut,
länge sen sist....

Tjingelingen.

Fröken M sa...

Snygging !!
Ja, nu kan ju inte jag hålla mig från godsaker helt heller, men målet är lördagsgodis och inte varje dag som "frukost lunch och middag" i brist på annat i budbilen.
Än så länge går det bra - men jag får ta en dag i taget :)
KRAM

Mormor Annika sa...

Härligt ute har det varit!!

Lizette sa...

det gäller och passa på att ta tillvara på soltimmarna när de kommer,idag är dom ju borta igen =( Vi får se vad dagen hittar på idag...vad hittar ni på?
Trevlig helg

svärmor sa...

Hallå där! Du ser väldigt proffsig ut i den outfiten, fortsätt träna, det har du igen tusenfalt på alla områden!
Visst låter det som jag talar av erfarenhet............
Nja kanske inte, men jag vet att det är så!
Kram

Jonna sa...

Härligt med en dag i trädgården =)
Varning för snygging på elljusspåret!!! ;)
Hoppas du är nöjd med din löpar outfit!

Ha en trevlig helg!
Kram Jonna

Camilla sa...

Hej! Tack för att du kikade in och lämnade en kommentar! Kul! :)
Fin blogg och fina barn du har! Fina träningskläder också, är på jakt efter nya jag med för nu ska här börjas springa!
Må så gott och trevlig helg.
/ Camilla

Li sa...

En riktigt fit Bettan! Bra jobbat med spinningen!
Vad jag blir sugen på trädgård, och idag lät det extra mysigt eftersom vi fick snökaos tillbaka...
Så jag skulle gärna stött på maskar =)

Anonym sa...

Så snygg du är i din nya outfit....!! Så mycket roligare att springa när man har sköna kläder....

Kram Anna o Wille