torsdag, mars 29, 2012

Liten

Vi försöker så gott vi kan att få ordning på litens sömn, men det går ju si sådär med det. Det har blivit en vana att vara uppe mitt i natten eller tidigt på morgonen. Tänk att det är över ett år sedan jag sov en hel natt (sov inte så bra som höggravid heller). Oroar mig inte det minsta för sömnen, tror nämligen inte att han som 15 åring kommer ligga och ropa på mamma om natten då. Snarare så att jag kommer stå och tjata fram åt eftermiddagen om att det kanske är dags att kliva upp. Charlie är den godaste killen vi någonsin kunnat få och vi älskar livet med honom otroligt mycket oavsett om han sover eller ej. Är man livs glad, och busig så är man det oavsett om det är dag eller natt. Så snart vaknar säkert lille godingen så nu säger jag Godnatt, snart är det ju dags att vakna igen ;)

När man är liten och trött. Behöver man nån som stoppar om en, och kramas lite grann.

5 kommentarer:

Lina sa...

Sova får man göra sen ;) Vilken mys-kille ni har, Stella vill aldrig mysa nu!

Therese sa...

mmm gooingen!ta ett bad i simhallen i kväll så sover han säkert efter, det det brukar de ju göra.

Mormor Annika sa...

Ser ju inget på bilden med min mörka skärm men jag vet ju ändå hur gosig han är lille Charlie :)

Li sa...

tror man kan behöva det som stor också ;)
Skön inställning, ska försöka kommaihåg den sen om jag behöver det -du kanske kan påminna mig? =)
ha en fin helg!

Lizette sa...

så himla härligt, för mycket mys kan det aldrig bli =) tänk ändå när han är 18 och man ligger sömnlös på nätterna för att han inte kommit hem istället, hmm.. ha en underbar helg...
kramar