lördag, mars 03, 2012

Underbara mars!

Mars månad kan ha både vinter och vår väder. I år startar mars med helt fantastiskt väder, sol sol sol. Är nog inte bara jag som älskar det. Mars bjuder inte bara på väder, i vår familj bjuder det även på födelsedagar. Började redan den 1:a då Anna på andra sidan jorden fyllde 30. Jag önskar verkligen att jag kunde varit där och firat med dig min goa goa vän. Dagen efter alltså igår fyllde min bästaste bror år, vi firade lite smått med tårta igår. Men stor kalasandet tar vi nere hos honom om några veckor.
Om en vecka ska det ju firas här hemma, då världens bästa Charlie fyller 1år! Kort där efter fyller en goe svägerska år. Inte långt efter det fyller en bästaste syster. Och tätt in på det är det ännu en goe svägerska som fyller år. Ja ni fattar ju vad vi ska göra i mars, kalasa som bara den.
Så ett extra stort grattis till de två första mars "barnen", hoppas ni fick fina födelsedagar bägge två.

6 kommentarer:

Rantamor sa...

En hel del kalasande blir det hos er familj men bästa kalaset är ju ettårskalaset helt klart...
grattar i förväg....

Ha en finfin lördag.

Li sa...

oj vad det känns vårigt och fullt med barnmys när man "kommer tillbaka" efter "lång frånvaro" här ute =)
För mig är februari fullt med kalas =)
Tänk att er lille Charlie snart är ett år och vad härligt me knep för klippandet!=)
hoppas du och din familj har en härlig lördag!
=)

Mormor Annika sa...

Skönt med vårmånad och alla våra goa " vårbarn " som ska Grattas :)
Fina bilder på er alla !!!

Jannie sa...

Hallå going!
Som jag saknat dig!

Men ni har då haft fullt upp ser jag.O inte lär det bli mindre att göra inte...Kul med så mycket födelsedagar.O tänk att han snart är ett år?!Helt galet!tyckte inte det var länge sen han var alldeles nykläckt...

Du har ju lika rätt som alltid!Mars har börjat kanon!hoppas nu det håller i sig bara...
Ingen snö.Ingen snö.Ingen snö...
Massa massa kramar

fina frun sa...

härligt med kalasande :)

Jonna sa...

Härligt att det inte bara är hos oss som det är kalas hela våren =) Håller med, mars med sina soliga dagar är fantastiskt!!! Man blir så mycket piggare =)

Kram Jonna