onsdag, mars 28, 2012

Denna härliga vår

Det går ju inte säga annat än att man blir bortskämd, den här våren har ju startat helt suveränt. Massor av sol och det går ju absolut inte att klaga på. Dessvärre har vi fått vara inne en hel del då båda barnen legat i en elak influensa. Två små barn med 40 graders feber är ingen höjdare det kan jag lova. Men nu mår de bättre och dagarna spenderas ute så mycket vi bara kan. Det kan väl vara en anledning till det dåliga uppdaterandet. Tror nog inte det bara är jag som hellre är ute i solen än att sitta inne vid datorn. Där av har det heller inte blivit så mycket bloggläsande hos er andra, hoppas ni förstår det.
Moderjord får lite hjälp med att vattna snödropparna. Barnen har varit i fullgång med att pynta vårt fin påskträd

6 kommentarer:

sandra lekander sa...

Klart man passar på att vara ute när det är så skönt!!

Och vad skönt att barnen är bättre nu, det är så tråkigt med alla sjukor som kommer o går! Eller, när de går är det ju inte tråkigt..! :)

Jag slutar i allafall inte läsa för att det kommer färre inlägg, personligen kan jag tycka att det är lite skönt ibland eftersom jag inte heller har mkt tid att läsa, så slipper jag missa nåt! :)

kram

Li sa...

Åh vilket fint påskträd!!!
Ja visst är våren härlig,dessvärre har jag spenderat den inne och varit sjukskriven.
Skönt att influensan släppt greppet om era små!
Ha inte dåligt samvete över bloggandet,du är ju upptagen med att vara super-mamma!:-D

Mormor Annika sa...

Hoppas vi slipper mer snuva nu då :)
Skönt med vårvärmen , och man får passa på att vara ute i solen när den nu äntligen är här !!!

Farmor sa...

Va söta dom är! Ja, våren är underbar!
Verkar som det kommer lite bakslag, men ljuset är ju ändå här,
Kram på er

Anonym sa...

Sjuka barn är igen höjdare! Vi är inne på rond två av magsjukan var bara en vecka sen vi hade det sist.

Kram Maria Sol o Pixi

Lizette sa...

visst är det helt underbart att solen har kommit till oss, dessvärre har jag hört att det ska bli kyligare igen =( Så ja bakslag det har vi ju varit med om innan, tyvärr.
Tråkigt och varit sjuka igen, har ni inte haft nog nu?
Fint väder ute då sitter man inte vid datorn, men skönt att du inte har bloggat så mycket så har man ingenting missat när man har varit ute i solen =) Kramar