onsdag, maj 25, 2011

Shoppingdag

Idag har det varit shopping för min del hela dagen, som tur var hade jag med mig mamma som har varit till stor hjälp med barnen. Fick gjort så mycket, så nu är kläderna till båda barnen färdigt till dopet vi ska ha om två veckor. Ny madrass till Claras säng, så nu är spjälsängs madrassen på rätt ställe igen. Det är ju snart dags att flytta över Charlie till den från vaggan. Födelsedagspresenter till kusin Gustav är ordnat. Lite nytt till maken med, men vad fick jag med mig hem??? Ja, det var inte mycket det. Jag hann helt enkelt inte med mig själv, men det är väl oftast så. Men jag får väl ta en sväng till på stan och shoppa bara till mig nästa gång.

Just nu är det dopet som är i fokus, inbjudningarna är iväg skickade och vad inser vi... Jo vi har båda kollat igenom beställningen och missat ett stort fel. Datumet för osa stämmer inte, istället för den 28 maj står det 28 juni. Så ni som läser här inne som fått inbjudan, det är alltså osa den 28 maj. Detta var ju vårt fel och inte Prints with wings fel. Vi är riktigt nöjda med korten och kommer att använda oss av dem vid fler tillfällen.
Nu är det då färdigt med vad barnen kommer att ha på sig. Måste bara komma iväg med dopklänningen till kemtvätten. Han kommer att ha samma klänning som Clara hade, mormor ska bara fixa lite med den så att den går i blått istället för rosa.

7 kommentarer:

Rantamor sa...

Vilka underbara kläder..lillkillen kommer att bli supertuff...
och stora tjejen sååå fin.

Lycka till med dopet.

Anna sa...

Underbart! Hoppas att ni far en kanondag med jatte fint vader!!!

kram kram

Farmor sa...

Jättefina kläder!
Nu hoppas vi på fint väder den helgen i alla fall
kram på er nu ses vi snart

Elena sa...

Dom kommer bli såå fina de små liven...:)

Emma sa...

Heej Sweetie!

Hur mår ni?
Ursöta kort du beställt!
Vi gjorde tackkort inne hos extrafilm! : - ) Men detta företag som du tipsar ska jag lägga på minnet!

Ursöta kläder du köpt till barnen. Var har du köpt den söta bodyn med flugan? Skulle jag också vilja ha till vår Ebbe : - )

Massa Kramar till er

li sa...

Tycker absolut du ska boka in en "shoppa-till-mig-själv dag"
En sån borde alla ha =)
Tråkit att datumet busade med er för det var ett riktigt fint dopinbjudningskort =)

mormor Annika sa...

Kläder för en prins och prinsessa :)