måndag, maj 16, 2011

Lite nytt..

... passade på att göra om våran bild, det var dags att uppdatera den tyckte vi i och med att Charlie växer så det knakar. Sagt och gjort. Vad tycks?

Idag var jag på ÖF för första gången. Mycket föräldrar och jätte många barn, gissa om min lilla sessa var i sitt esse? Charlie var med mamma på annat håll och slöt upp med mig och Clara först efter en och en halv timme så jag fick "flyga solo" första gången på ÖF men det gick bra.
Nu ska jag återgå till min fantastiska familj.

9 kommentarer:

mormor Annika sa...

Blev ju jättefint det där !

Anna sa...

Blev kanonfint!!!!! kram

Anonym sa...

Blev ju superfint....!! HOppas att Wille snart är pigg och kry igen så vi kan träffas.

Längtar.... :)

Kram
Anna o Wille

Farmor sa...

Det blev jättebra!

Elena sa...

Jätte fint gjort!!! Fina bilder!!:) PussPuss

Annas inspiration sa...

Åh vilken liten goding!

Superfin header, duktig du är som kan göra det själv :-)

sv: tack för snäll kommentar, jag tycker det är riktigt skoj att köpa killkläder, spets & blommigt handlar man ju liksom till sig själv ;-)

Kramar & ha en bra dag

Lizette sa...

härligt med lite nytt =)

Anonym sa...

Så snygg header!!! Du är duktig!

Kram från din syster

Li sa...

Jag gillar bilden på din/er lilltös när hon plockar blommor-den är underbar =)
Med risk för att låta dum...men ÖF, är det öppna förskolan?
ha en fin kväll!
=)