fredag, maj 20, 2011

Tråkig fredagskväll

Här sitter jag själv en fredagskväll. Barnen har sen några timmar tillbaka sovit gott i sina sängar. Maken kände sig lite hängig så nu sover han med. Så jag tänkte jag skulle blogga lite och framför allt gå in och besöka alla mina favorit bloggare.

Idag har vi haft en mysig dag. Charlie visade ju mig att han visst kunde sova han sov mellan halv 11 och tre. Det är nog rekord för honom på dagtid det. Efter han sen vaknat gick vi iväg till vår lilla lekplats och sen blev det en sväng till city gross så att Clara skulle få titta lite på leksakerna och "berätta" vad hon önskar sig. Det är ju bara två veckor kvar tills hon fyller år, helt otroligt att vår lilla gumma redan är två år. Jag tror nog att hon önskade sig det mesta som fans i leksaksväg där. Det hon själv har sagt att hon önskar sig är, en nalle, leksaker och en tomte. Vi får väl se om det finns dessa saker i hennes paket fram över :)

Lite av vår dag
En lycklig tös på lekplatsen
Mys efter sov stund
En utvilad och mätt goding

9 kommentarer:

mormor Annika sa...

Vilka fina bilder !!!

i min lilla lilla värld sa...

JAg känner igen de tråkiga fredagskvällarna, men ibland är det faktiskt lite skönt att ha egentid

Anna S sa...

Vilka snygg/söta skor Clara har!
Var kommer de ifrån?
Min fredagskväll var ungefr likadan.
Danne och Nathalie somnade i soffan precis när jag hade nattat Nicole.
Men... å andra sidan fick jag styra över fjärrkontrollen hela kvällen.
Jag valde att titta på den inspelade filmen Twilight. Ååååh vad bra den är!

Ha en härlig solig dag!
KRAMAR

Elena sa...

En tomte...:) hon är la för go!!! PussPuss

Farmor sa...

Underbara bilder! (som vanligt)
Hoppas ni har sol att njuta av idag, det har vi! Härligt!
Hoppas vi ses snart....
Krama godingarna från oss

Anonym sa...

Ja visst går tiden snabbt! Skönt att hon önskar sig så många saker då blir det ju ganska lätt att uppfylla dem = ). Kan ju bli lite svårt att hitta en tomte kanske men det går ju alltid att rota fram en ur jullådan!
Ha det gott!
kram Johanna och Selma

Emma sa...

Supersöta Clara & Charlie : - ) Gosar Clara ofta med lillebror? Hon verkar vara så himla go mot honom!

Faktiskt så hittade jag inte så värst mycket till lilleman på Gekås i klädesväg. Men några snygga skjortor såg jag men dom får jag slå till på nästa gång! Inne på H&M i Halmstad hittade jag faktiskt mycket så jag ska dit igen & handla de sista sen har han nog en fungerande gaderbo framöver..
En fråga, Ebbe har nu 62 i kläder i af bodys några byxor i 56 funkar också. Men frågan till dig, kommer dom att stanna i någon storlek eller fortsätter dom växa såhär i maratonfart?? : - )

Önskar er en jättemysig lördag & hoppas sambon din mår bättre så ni får goetid tillsammans ikväll!

Massa Kramar

Annas inspiration sa...

Era barn är riktiga sötnosar :-) Oj oj är hon snart 2 år..var tar tiden vägen?!

Hoppas hela familjen är pigga i dag.
STOR KRAM

Li sa...

åh så härligt =)
Låter ju inte helt tråkigt måste jag säga, jo att din make kände sig hängig- hoppas han kryar på sig o att ni haft en toppenlördag =)