tisdag, maj 03, 2011

Då så....

Det kanske är dags att få igång den här bloggen igen. Om jag säger att inte livet har förändrat sig nu när vi har två barn så skulle jag ljuga. Tiden bara försvinner på nått konstigt sätt, där av brist på inlägg i bloggen. Men nu tycker jag att vi har börjat komma in i det mer och mer, framför allt så har Charlie börjat sova ordentligt på nätterna. Han växer så det knakar, ibland känns det som att han växer flera centimeter på en natt. Clara är fortfarande lika duktig i rollen som stora syster och det känns så skönt att hon trivs med ha en liten lillebror. Även hon utvecklas så det knakar, hon pratar bara mer och mer. Det är så härligt att höra henne sitta och prata. Men man får absolut inte glömma att den stora flickan fortfarande är mamma och pappas lilla lilla flicka.
Jag hoppas att ni fortfarande tittar in ibland även om det har varit lite glest med inlägg, men nu hoppas vi på ändring, jag har ju massa jag vill blogga om bland annat ett projekt i källaren som är så sött :) Ses snart igen PUSS!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är här jämt, men är urdålig på att kommentera, fy skäms på mig!! Berätta om projektet...jäääte nyfiken!! Kram /Emelie & Stina

Rantamor sa...

Klart jag finns med...på ett hörn...ävenom jag inte känner dig och din familj...
Fick ju vara med när ni fick er lillebror Charlie...
Kul att höra att allt är bra...
Här har vi LllaC vecka...
underbart.

Anna sa...

I stort satt varje dag kolla jag in har for att se vad ni hittar pa! Men jag kan verkligen inte klaga for glesa inlagg for jag ar ursamst :)

puss puss

Farmor och farfar sa...

Vi är alltid här! Spännande med ett sött projekt i källaren.........
Kram

Anna S sa...

Jasså minsann. Ska du också måla :).
Vadååå?
Jag ska ställa iordning Nicoles rum idag. Sen ska jag visa hur det blev.

Vad skötn att lilla C sover bra om nättrena nu!

Kram

Anna S sa...

Jasså minsann. Ska du också måla :).
Vadååå?
Jag ska ställa iordning Nicoles rum idag. Sen ska jag visa hur det blev.

Vad skötn att lilla C sover bra om nättrena nu!

Kram

mormor Annika sa...

Kommer att bli jättefint är jag säker på :)

Li sa...

projekt i källaren, det låter ju spännande! =O)
klart det måste varar riktigt svårt att hinna med att blogga när man har två små fina i sitt liv, men tycker ändå du varit ganska flitig här ute =O)
Flitigare än mig och jag har ju inte små godingar att skylla på **blink**
hoppas ni har en fin start påp majmånad! =)

Elena sa...

Spännande Spännande!!!:)