måndag, maj 30, 2011

Bilprovningen och Avslutning på ÖF

En något hektisk start på dagen idag. Jag kan verkligen säga att jag lider av så kallad amningshjärna. Jag glömmer saker kommer på fel tider, jag som i vanliga fall har rätt mycket koll på det mesta. Men inte nu. Idag åkte jag iväg för att besikta bilen vid 08:40. Väl där verkar det som att deras datasystem är nere. Jag får hjälp men de kan ändå inte hitta min tid eller bil. Jag får bilen besiktad och åker hem. När jag kommer hem kollar jag tiden igen, hoppsan hoppsan. Denna gången var jag ute i lite väl god tid, jag skulle nämligen vara där på onsdag.
Efter att ha fixat med barnen gick vi på på öppna förskolans avslutning. Den hölls ute på den stora lekplatsen och barnen hade jätteroligt, Charlie sov igenom alltihop och ligger nu och busar under babygummet.

5 kommentarer:

Li sa...

Vad kan jag skylla på som glömmer allt jag med? =)
Verkar varit en härlig dag när jag ser på alla fina bilder du lagt ut! =)

mormor Annika sa...

Ja det är bara o vänja sig för amningshjärnan stannar kvar tror jag , det är 25 år sen jag ammade och jag fungerar på det där viset fortfarande ;)

Elena sa...

Nämen vilka underbara ungar du har lagt ut:) Söta som socker hela bunten!!! Det här med amningshjärna, det har jag haft hela livet..Men det går att leva med;) Pussis

Anonym sa...

Vilken härlig dag....tyvärr kan jag inte säga det samma om min.... Förlorade vår katt idag på ett ganska tragiskt sätt....men det får du läsa mer om på bloggen... Ha det så gott så hoppas jag att min förkylning börjar ge med sig så vi kan träffas snart....

Kram
Anna & Wille

Annas inspiration sa...

Söta bilder!

hihi vad bra att bilken blev besiktigad ändå :-)

märkligt nog tycker jag att jag var rätt hurtig i skallen när jag ammade, men de senaste månaderna har det varit rätt viriggt i huvudet från & till & jag kan inte skylla på någon amning ;-)

Kramar & ha fina dagar med familjen