lördag, maj 28, 2011

Födelsedagskalas

Idag har vi varit på kalas hela dagen. Clara och kusin Gustav fyller med bara några dagars mellanrum. I år firades de tillsammans och det blev en riktigt lyckad dag. Med massor av pressenter, tårta, mat, bus och lek. Faster Mallan hade ordnat med skattjakt och alla barnen tyckte det var så roligt att få gå och leta efter skatter. Clara och Charlie sover riktigt gott och jag känner att jag kommer snart göra det samma, så jag låter bilderna tala för sig själv.
Tre goa kusiner i väntan på att kalaset ska komma igång
Charlie och faster Mallan. Clara och farmor med en trehjuling fylld med presenter
Vilken lycka, en ny cykel :)
En glad födelsedags tjej
Skattjakten är igång
Vilken skatt!!!
Hur go får man va???

7 kommentarer:

mormor Annika sa...

Så goa de är :)

Anonym sa...

Vilken underbar dag! Tack alla fina barn och föräldrar, i olika generationer!!! Jag älskar er och ni förgyller livet!

Kram från syster, dotter, faster och svägerska, that´s me :)

Tina sa...

Grattis till alla födelsedagsbarnen och kram till er alla!
...och ja det är allt fått en riktig goding till!!

farmor och farfar sa...

Vilken dag!!!!
Vi tror faktiskt att alla var nöjda och glada
Idag är vi lite trötta , vi gamle.... men det är väl okej med det temot!!
Kram på er hela bunten

AnetteS sa...

Hej!
Du har skickat en beställning till mig på ett halsband. Jag har svarat men jag får tillbaka att det är fel på mailadressen, hur ska jag göra?
Söta bilder på barnen!
MVH Anette

Elena, Patrik, Moa och Isa sa...

Ser ut som att ni har haft det helt underbart!!! Jätte fina bilder å härliga skatter och presenter.:) Grattis till alla barnen från oss!! PussPuss

Elin sa...

Vilka jättefina bilder, Clara ser ut att vara nöjd över sitt kalas, och så himla gulligt med en egen trehjuling :)Jättefin bild på Charlie också, han är sååå söt! kram