fredag, maj 06, 2011

Helgen är här!

Veckorna går så fort nu när man är hemma med två barn, kan verkligen inte förstå att det redan har gått 8 veckor sen vi blev tvåbarnsföräldrar och kom hem med vår lille prins. Jag njuter verkligen när helgen kommer, även om Peter jobbar vissa helger så är han inte borta lika länge på dagarna. Man får helt enkelt lite mer gjort när man är två.

Idag har jag och barnen varit på stan och shoppat lite när Peter kom hem grillade vi och nu ikväll har vi suttit i soffan och slappat, båda barnen sover gott och snart gör nog mamman och pappan det samma. Morgon dagen bjuder på utflykt och eventuell start av vår årliga potatis tävling :) Hoppas att ni alla får en solig och härlig helg. Kram!
Hoppas helgen och maken bjuder på mycket av det här :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad det ser gott ut!!!

Ha en skön helg finaste familjen <3
Kram från Malena

Lilla C's mamma sa...

Hejsan! Och kul att du lämnat en kommentar hos mig. Roligt är att jag faktiskt och har kikat in här ett par ggr, som du via min mors blogg.

Ser farligt gott ut det där som låg på grillen, pratade precis med min sambo om just en sån grönsakswok till grillen, fungerar den bra?

Ha en trevlig lördag!
//M

Anna sa...

mums fillibabban var det ser gott ut!!!

Li sa...

Åh,grillat *dregglar lite över datorn** =)
potatistävlingen, den minns jag ju!
har jag följt er blogg i över ett år nu då kanske? ;)
Spännande! =)