tisdag, maj 17, 2011

Svettig!

Det är precis vad jag är nu efter 50minuter spinning pass. Även denna gången kändes det lite trögt att komma iväg men väl där så känns det riktigt bra. Och när orken är på väg att ta slut, får man nu kraft och säger till sig själv inombords AAAAA NU SKA FLÄSKET BORT!!!!. Då orkar man mer än man tror. Nu börjar jag närma mig nästa delmål som är -15kg, bara ett och ett halvt kvar. Jag hoppas verkligen att det kommer gå lika bra och fort där efter också.

Förövrigt har vi haft en riktig slappisdag, riktigt rusk väder, så vi har haft en inne-mysar dag med film och efter maten tog båda barnen och jag en lång härlig sovstund. Mamma kom hit och tog hand om barnen när jag åkt och tränade, och då passade de på att gå ut lite innan Peter kom hem. Så det känns bra att de fick komma ut lite trotts det tråkiga vädret. Nu ska jag ta en skön dusch och göra mig redo för min tv kväll.

13 kommentarer:

Lina sa...

Vad duktig du är! Snyggt med den nya headern också :)

Anonym sa...

Heej! Vad fint det är här på bloggen=) O vad du är duktig! Vart spinnar du? Jag är med sugen på att göra något! Trött på fläsket jag med;) Hoppas allt är bra annars. Kram /Emelie & Stina

Elena sa...

Bra jobbat!! :)

Therese sa...

vilken tur att du har en snäll syster som drar iväg dig på spinning. fin uppdatering av sidan.

Anna sa...

Well done my dear!!!!!!! nar jag kommer i juli sa kan vi ga pa prommenixer puss puss

Jossan sa...

Sidan är jättefin!!
Va duktig du är som har kommit igång så bra med träningen!

Emma sa...

Superduktiga Bettan!! : - ) Önskar jag hade haft lite av din energi! Jag är så glad att om jag kommer ut på en långrunda med vagnen varje dag ; - ) Hihi!

Hur har ni de annars?
Var så himla längesen jag kikade in här! Måste bli bättre på de här med bloggandet osv. Men de är ibland riktigt svårt att hinna med allt ; - )

Snygg design du har fixat!!! : - )

KRAMAR i massor från oss

Jannie sa...

Jäklar vad duktig du är!!
Kan du inte smitta mig soffpotatisen här oxå!!

O vad fint du har gjort i headern!
Underbara bilder.

Tack snälla!Kul o höra att ni var så nöjda med Claras skor.Hoppas jag vi oxå blir!
Stor kram på dig fina

Li sa...

men DU!!! Bra jobbat!
Spinning är verkligen=döden! (har gått ett pass sj och aldrig mer!!)
50 minuter, och sen snart gått ner 15kg och TVÅ BARNS MAMMA!
Det tycker jag är riktigt imponerande att läsa! =O)
Ja, och givetvis även att ge sig ut trots dåligt väder-sånt imponerar också =)
ha en härlig onsdag!

Sandra sa...

Duktig du är med träningen! Och vilken fin ny header! :)

Anonym sa...

Hallå där träningsmamma :) I morgon ska jag och jobbarkompis träna intervaller i trappa, ska du med?

/Malena

Annas inspiration sa...

Så superduktig du är :-)

Ha en bra kväll
Kram

Anonym sa...

Gud så duktig du är som kommit igång så med din träning...tror dina "graviditetskilon" kommer försvinna i ett nafs.

Nu är Wille piggare men tyvärr så har han ju smittat mig med en ruggig förkylning så vi blir hemma resten av veckan och kurerar oss...

Kram
Anna o Wille