fredag, maj 13, 2011

Ofrivilligt blogguppehåll heter det!

Trodde inte jag skulle sakna vår lilla bloggis så mycket som jag gjort igår och idag när den varit nere, saknat att få läsa era kommentarer till mina inlägg :) Men nu hoppas jag att vi är till baka, så här kommer gårdagens inlägg som jag inte fick ut igår.
God kväll på er alla! Hoppas ni har haft en fin dag, det har vi haft. En lugn och skön sådan, lite fika med barnens mormor på förmiddagen och eftermiddagen gav en lång härlig träningsvärken efter spinningen känns fortfarande och det känns bra att bli påmind om att jag har presterat något.
Idag har jag funderat en hel del på vad Claris ska få i födelsedags present, men det står faktiskt still i huvudet. Men lite surfande på barnsider har det blivit idag och jag är så förtjust i alla söta bakverk som finns. Det bästa är att det finns så mycket i tyg och trä, jag gillar inte de som är gjorda i plast. Funderar faktiskt på om jag ska vara lite kreativ själv och sy eller virka, eller om jag bara ska vara bekväm och klicka hem lite godsaker till henne. Har ni några tips på vad man ger en tvåårig?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Faster och farbror tar också gärna emot tips!! Skicka gärna en önskelista!

Ha en skön helg!
KRAM!
/Johanssons

Lizette sa...

tygpunchrullar (dammsugare) det är väl ingenting och ha, jag kan fixa riktiga till lilla clarisen, MASSOR =)
Trevlig Helg...Kramar

Elin sa...

Jättesöt bild, de är såå fina :) Jag tycker att du ska köpa bakverken i tyg, Alva har såna som hon gillar, eller hon är nog för liten fortfarande så än så länge är det nog mest jag som gillar dem haha.. Men allt med kök och bak brukar väl vara populärt i tvåårsåldern! Kram och tack för din gulliga kommentar :)

Jenny sa...

Får rysningar när jag läser om åskan, är grymt åskrädd. Tur det gick bra och att du är tillbaka :)

Men jösses, ett kilo på två veckor! :o Snart är han väl uppe och springer också... Vad gäller leksaker och födelsedagspresenter så har jag också börjat dissa plastsaker. Trä och tyg känns så otroligt mycket bättre.
Tips:
-Sångpåse (oskar&ellen)
-Träpussel
-Maxipärlor och pärlplattor (okej, här måste det bli plast)
-Stora träpärlor och gummiband att göra armband/halsband med

Om jag kommer på mer så hör jag av mig ;)

Elena sa...

När du ändå syr så sy några till mig med:) PussPuss