lördag, maj 14, 2011

Orkar vi???

Här sitter vi, två trötta småbarns föräldrar och tittar på ESC, men kommer vi att orka titta klart. Nä jag tror faktiskt inte det, samtidigt som jag är sugen på att titta. Tror nämligen att årets bidrag kan gå betydligt längre än förra årets flopp. Är nu inne på bidrag nummer 17 och ögonen går i kors på mig. Jag hoppas verkligen att vår minsting sover bra inatt.
Förövrigt så har dagen gått i någon form av dvala, vi har alla varit trötta och jag har haft huvudverk större delen av dagen. Jag och Charlie tog en promenad på förmiddagen.
Clara och Peter har små fixade lite i trädgården. När eftermiddagen kom och fotbollsmatchen Peter skulle titta på, tog jag med mig barnen till mormor och morfar. God mat bjöds det på och det är ju alltid väldigt uppskattat. Nähe nu har maken gått och lagt sig och jag gör nog det samma. Hoppas ni har en super kväll. Kram!

5 kommentarer:

mormor Annika sa...

Fina goa barnbarnen :)

Therese sa...

Du hade rätt :) samma här huu vad jobbigt orkar inte lyssna, inte direkt bra. Hoppas ni haft en fin kväll!

Anonym sa...

Oj oj oj vad det har hänt mycke hos er sen sist, vi har varit utan dator i en evighet och är fortfarande... jag är på jobbet hela helgen så man få passa på att skolka lite och kolla vad som händer i verkligheten!
Hoppas ni har fått en god natts sömn.
Maria och Sol

Anonym sa...

Att så söt han är Charlie, börjar bli mer & mer lik sin söta storasyster! Saknar er. Stor kram /Emelie & Stina

Elena sa...

Vad snäll du är elisabeth som låter din kära man titta på fotboll i fred...Häslningar Patrik