söndag, maj 22, 2011

Nytt i hemmet

Jag är väldigt förtjust i grejerna från Cult design, vi har lite allt möjligt från just Cult. För några dagar sen tipsade härliga Jannie om en häftig napp burk från just detta märke. Clara har en som heter MY&MINI, den är väldigt söt och jämte den står en lika söt sparbössa på hennes rum. Får nog bli en MINI MONSTER burk till Charlie, den är lite häftigare och kommer passa till vår lille killes nappar. Senaste köpet från Cult var en söt ljuslyckta i klarglas och en rosa tvål pump. Skulle kunna ha såna tvål pumpar på våra två andra toaletter med.

5 kommentarer:

Anna sa...

Nice, fina saker!!!!

puss puss

Jannie sa...

Men hur go är inte du då??
TACK sötaste du för de fina orden!
O inte lite sotis jag är på alla era fina Cult design-grejer.de är ju helt ljuvliga!
Vi får nog köpa varsin till Charlie o Victor va??hi hi hi

Kan meddela att det smakade kanon med grillat o ett glas rött till!
När du har ammat klart så får du komma hit så får vi dela en flaska o babbla en massa skit!
Hoppas ni får en underbar dag!
STOR KRAM till dig going

Jossan sa...

Jättefint, jag har en likadan fast turkos:)

mormor Annika sa...

Finfint !!!

Elena sa...

Ja, jag kan tänka mig det i mitt fina badrum!!!!:)