torsdag, juni 02, 2011

Barbapapa tavla

Imorgon fyller vår älskade lilla flicka 2 år, helt otroligt att det har gått så fort. Två helt fantastiska år. Imorgon firar vi henne med sång och paket på morgonen. I ett av paketen kommer det att finnas en barbapapa tavla, som jag har gjort till henne. För 30 årsedan gjorde mamma en sån till mig, hon hade sparat mönstret och i tre dagar nu har jag åstadkommit en likadan till min dotter. Inte helt enkelt med två barn, så ett stort tack till mormor och morfar som har hjälpt mig med barnen medan jag har pysslat. Hoppas att hon kommer tycka om den.
Tavlan är gjord i hobbyfilt
Så här glad vill jag att gumman ska vara hela sin födelsedag

9 kommentarer:

mormor Annika sa...

Det blev verkligen bra när det blev klart , värt alla timmars arbete :)

Anna S sa...

Vad KUL och vad FIN tavlan är!
Den känns bekant på nått sätt. Undra om inte min syster eller jag hade nån liknande när vi var små... hmmm.
GRATTIS i förskott till sötaste Clara!

Kram

Farmor sa...

Va fin tavla! Klart att lilla Clarisen blir jätteglad!
Ge henne en stor 2-årskram från oss också imorgon

Anna sa...

Grattis pa fodelsedagen lilla Clarisen!!!! Manga pussar och kramar!

Li sa...

åh, hon kommer älska den!!!
och när hon blir äldre och kanske förstår på ett annat sätt att DU gjort den och lagt ner så mycket kärlek i den -då kommer den vara ovärderlig! =)

Lizette sa...

den blev ju superfin, nu blev jag sugen på att göra en , hihi.. Stort stort GRATTIS till stora Clara, vart har åren tagit vägen..

en massa kramar

Anonym sa...

Åh så fin den är tavlan....kommer ihåg dom sen jag själv va liten...!

Tror hon kommer bli superglad...

Kram Anna o Wille

Elena sa...

Du är verkligen duktig, den blev super Fin!!!!!:)Puss

Anonym sa...

Vilken present!!!

/Malena