torsdag, juni 30, 2011

Dagen som trebarnsmamma

Hur gick det då idag, ja jag ska ärligt säga att just nu känner jag att tre barn ligger rätt långt borta. Jag är nämligen helt slut, men på ett väldigt positivt sett. Dagen har verkligen varit bra, flickorna har lekt jätte bra och många gånger när de har tappat tålamodet har de kunnat reda ut det själva. Ibland räcker det ju bara att byta saker med varandra och allt är löst, så skönt när de inser det själva. En riktig ute dag har vi haft, badat i poolen, gått på promenad, ätit glass och myst en massa ute i trädgården. Kanske inte är så mycket barnen som gjort mig trött utan kanske mest solen. Min syster kom hit på förmiddagen och hjälpte till en hel del, riktigt skönt då man ska laga mat och fixa. Det är ju inte alltid Charlie är nöjd med att bara vara och då är det perfekt med en extra famn. Under efter middagen fick vi besök av Anna och hennes Wille, mer bad i poolen och gott fika i skuggan. Vi får väl se i framtiden om vi blir trebarnsföräldrar, men just nu räcker det att ha ett tredje barn till låns ibland :)
Just det ja. Ni som är här och läser ofta vet ju att vår lappis har kraschat, det innebär att hela min blogg lista har försvunnit. Jag hade precis tänkt att uppdatera länkarna här på sidan, men det är ju så att säga lite sent nu. Så ni som vill att jag ska lägga till er här och ni som kanske saknar en och annan kommentar från mig, mo kan väl lägga in en kommentar så att jag kan ha koll på er igen ;)

3 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Gullungar !

Li sa...

tre barn låter som en dröm =)
Jag älskar den där "jag är helt slut fast på ett positivt sätt" känslan =)
Jag vet inte om du bara varit upptagen eller om jag är en som har försvunnit, men jag skriver för säkerhetsskull en kommentar så du får min bloggadress, för jag tar gärna små kommentarer från dig =)

Elena sa...

Dom är så söta Kusinerna:) Åh lille Charlie me...:)Puss