fredag, juli 01, 2011

Det mysigaste jag vet....

Är att få sova tättintill mina barn, även om det kan vara lite varmt iblan och trångt ibland så finns det inget som går upp mot det. Idag har jag och barnen varit ute på lång promenad i sällskap med mamma johanna och hennes lille Olle. God lunch och gott fika bjöd de på. På vägen hem somnade båda barnen och väl hemma vaknade Clara till och somnade om gott hos mig i soffan, till och med jag slumrade till riktigt gott. Nu ska här snart bakas lite hemma pizza och när Peter kommer hem har han med sig film till både Clara och oss vuxna, undra vad det blir för filmer. En sak är säkert vi ska i alla fall mysa.

4 kommentarer:

Farmor sa...

Man blir lite avis faktiskt....
Ha en goekväll!
Kram

Lizette sa...

låter som om det blir riktigt härligt fredagsmys =) trevlig helg...kramar

Elena sa...

Mysigt:) Puss

Mormor Annika sa...

Vet precis hur mysigt det är :)