lördag, juli 02, 2011

Lördag

Då var det lördag idag, en lördag med noll planer. Jag och barnen gick en rejäl runda på förmiddagen i en och en halv timme. Barnen sov riktigt gott och jag kunde knata på utan bekymmer. Just nu är jag i en svacka, jag kan känna nästa del mål med fingertopparna bara ett kilo kvar. Ett mycket envist kilo, känns som att det inte händer ett dugg nu. I alla fall inte viktmässigt, där emot kan jag säga att "flåset" är bättre. Det är en lång och seg backe på den rundan jag går och idag kändes den rätt okej faktiskt, så nått händer nog i alla fall. Ja det är väl bara att kämpa på. Passade på att plocka en somrig bukett på promenaden idag, vallmo, prästkragar och blåklockor det är sommar det.

4 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Så fina blommor !!!!

Li sa...

Vilken underbar bukett och BRA där med långpromenaden, du ska se att det snart ger utdelning när du kämpar på så bra, heja heja duktiga du =)

Farmor och farfar sa...

Vilken härlig sommarbukett!
Det är så skönt att promenera, eller hur. Hela kroppen mår bra!
Krama godingarna!

Elena sa...

Åh sen kom ni till fam Svensson/Björn på lite grillning<3