onsdag, juni 29, 2011

Ännu en underbar dag i solen

En lika solig dag har vi haft idag och den har vi givetvis spenderat ute. Konstigt nog är det lättare att få färg på armarna än benen, de känns nämligen lika bleka som igår. oavsett bleka ben hade vi trevligt sällskap. Tack för en trevlig dag godingar :) Tanken var att jag skulle blogga om vår härliga dag med bilder från en annan kamera med men det får bli en annan dag för nu är jag så trött och imorgon ska jag testa på att vara tre barns mamma så jag behöver verkligen sova nu.
Ett tack till min fina make som kom hem med paket till mig idag med en mycket fin och trevlig ny matta till köket :) Tack älskling!

4 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Skönt att va i poolen ...fint blev det med nya mattan !

Anonym sa...

Vilka härliga dagar det har varit med sol och bus ute! Snygg matta med ;)
Ha det gott!
Kram Jonna

Anna S sa...

Vilken snäll make du har som kom hem med finmatan!
Hade du önskat dig den eller köpte han den bara?

Vilka härliga dagar ni har, med två och tre barn :).
Vi har också varit tre-barnsföräldrar i ett par dagar.
Barnens ena kusin har varit här.
Men det underlättar nästan bara eftersom Nathalie och hon är jämnåriga och leker så bra.

Ha det så bra och trevlig helg!

KRAM

Elena sa...

Ja det var en mysig dag/kväll vi fick ihop!!!;) Ja det var en super fin matta...Han har bra smak din Man!!!!;)