tisdag, juni 28, 2011

Vem vill sitta vid datorn nu ...

Inte jag i alla fall. Idag har vi haft ett helt underbart väder och det känns som att äntligen har sommaren kommit hit till oss. Hela dagen har vi varit ute, Clara har badat i mormors pool medan jag, Charlie och mormor har legat i skuggan och päst. Det blev även en sväng till en närliggande sjö under efter middagen och det var riktigt skönt i vattnen, till och med så skönt så att badkrukan Bettan hade kunnat tänka sig ett dopp. Clara njöt som man säger som fisken i vattnet, och pricken över iet var glassen efter badet. Jag har trotts skuggan lyckats bränna mig ordentligt på mina armar, så imorgon blir det skugga för min del igen, nja kanske inte benen då. De får jag kanske slänga ut i solen så att de matchar de röda armarna.

4 kommentarer:

Jannie sa...

Du har SÅÅÅÅ rätt!
Inte tusan vill man sitta inne vid skärmen när vi har sådant här väder!Helt underbart verkligen!
Men lite nu på morgonkvisten,när chefen sover, är ok ändå...ha ha ha

TACK för dina härliga ord!
O ha en fantastisk dag!KRAMAR

Mormor Annika sa...

Härligt med ett bad tyckte Clara ...ingen tvekan alls :)

Lizette sa...

låter som om ni har det helt underbart härligt på er ledighet ;) fortsätt så =)

soliga kramar

Elena sa...

Åh vad mysigt:)