fredag, juni 03, 2011

Vilken härlig dag!

Jag tror och hoppas att Clara har haft en härlig födelsedag. Vi har haft det lugnt och härligt och jag är i alla fall mycket nöjd med hennes dag. Vi har haft en riktigt bra dag, där alla måsten har fått ligga vilande och jag har bara ägnat tid åt barnen, framför allt födelsedags barnet. Dagen började ju som ni vet med sång och paket öppning, sötaste hönan satte händerna framför ögonen när vi kom in, hela familjen med paket och sjungandes med fin morgon stämma. Sen revs alla paketen upp och favoriten blev en liten docka som hon gått omkring med hela dagen.
Jag frågade gumman vad hon ville ha att äta idag och svaret blev GLASS, TÅRTA och HAMBURGARE, alla dessa saker har vi fått i oss idag. Vid lunch kom mormor hit med lite små presenter. Vi åt lunch och smaskade i oss lite tårta. Hon visade mormor alla presenter och hon sjöng ja må du leva för henne med. Ute har vi varit lite då och då, men lillebror har tyvärr lite ont utav värmen, så han har helst velat vara inne. Men såpbubbleblåsning har vi hunnit med, det stod också på dagens önskan.
Lite från hur dagen har varit
Efter att vi sovit gott, fick vi lite kompis besök. Gott fika hade de med sig och lek hanns det med också. Innan kvällen var slut hanns det även med ett bad ute på altanen, film, och lite pizza. Jag tror att födelsedags tjejen kommer sova riktigt gott inatt.
Vattenbusen
En varm liten kille

9 kommentarer:

Rantamor sa...

Grattis till den lilla prinsessans tvåårsdag...
Nu sover hon nog gott.

Tjingeling.

Jenny sa...

Stort GRATTIS till Clara på födelsedagen! Vilka fina bilder och vad stor Charlie blivit redan. Är det inte galet att tiden går så fort?!

Anonym sa...

Vilken dag ni har haft....så mysig!! Och GRATTIS än en gång...Tror nog hon sover gott inatt...
Ha det så gott!
Kram Anna o Wille

mormor Annika sa...

Härligt att få bada ute !!!

Anonym sa...

Grattis i efetrskott till underbaraste Clara!!! Hipp hipp HURRA!!!!
Jenny

Mia systeryster sa...

Grattis till lilla sessan på 2 årsdagen. Visst går tiden snabbt när man har barn?
Härlig dag både hon och ni verkar ha haft=D
Kram

Anonym sa...

Vilken härlig badbild!
Jag kan verkligen förstå att den lille sudden har det lite jobbigt i värmen! Det har ju en annan också, fast jag kan ju svalka mig!

Kram från Skogsvik

Li sa...

tänk om alla födelsedagar kunde vara så toppen! =)

Elena sa...

Vilken härlig badbild:) Kan tro att hon hade en underbar födelsedag...:)Pussar