måndag, juni 13, 2011

Behöver jag säga?

Behöver jag säga att det går fort? Idag har vi då varit på Charlies 3-månaders kontroll. Behöver jag säga att han har växt? Han har växt hela 4 cm på fyra veckor, han har inte vara växt på längden utan också på brädden med 1,2kg sen sist. Det händer så otroligt mycket nu med honom, just nu ligger han och har en ordentlig konversation med sin far och skrattar högt och glatt. Behöver jag säga att det är underbart. Han har ett sånt härligt skratt som gör att man själv skrattar bara man hör det.
När vi kom hem från BVC var inte Clara på topp, jag misstänkte att hon hade feber och mycket riktigt det hade hon. Så vi får se hur kvällen blir tog febern på Charlie innan med och den är också på väg upp.

Här kommer siffrorna på båda barnen vi tre månader, lite skillnad må jag säga :)

Claras vikt: 5410 gram, längd 60cm, huvud 39,2cm
Charlies vikt: 6430 gram, längd 62, huvud 40cm

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vad stor han har blivit!! Som sagt man hinner ju knappt med i tiden! Hoppas allt är bra med er annars? Vilka fina bilder från dopet. Ni är så fina! O vi saknar er, måste försöka få ihop en dag att ses, jag går på semester v. 27 och då jobbar min andre hälft, så då kanske vi kan ses om ni kan? STOR kram! /Emelie & Stina

farmor sa...

Men vilken liten tuffing....bälte och allt!
Hoppas nu att det bara är något tillfälligt med febern..
Ha det så bra
Kram

Lina sa...

Vilken sötnos han är :)

Anonym sa...

Det är en riktig snygging det där :) !!
Hoppas de bättrar på sig lika snabbt igen!
Kram från faster Mallan

Tina sa...

Cool kille det där!!
Ingen långvarig feber hoppas jag!!

Kram på er!

Jossan sa...

Vilken sötnos, härligt när de växer bra:)
Hoppas de piggar på sig!

Mormor Annika sa...

Han är så fin lille rulten :)

Elena sa...

En go liten tjockis!!!!:)

Anonym sa...

Åh så står han har blivit....ser så snäll och go ut. Nu är jag ju pigg igen och vi kanske ska försöka få till en träff?? Hur ser det ut för dig nästa vecka...?? Jag är bokad på tisdag annars är det inget speciellt. Kram kram Anna & Wille

Li sa...

du borde ha varning för dessa sockersöta inläggen =)
Härligt att han växer och barns skratt är nog det bästa =)
tråkigt med feber! hoppas den lade sig snabbt!

Jannie sa...

Han är ju såååå söt!
O collaste outfiten!victor har med de jeansen.Älskar de!KRAM