söndag, juni 19, 2011

Tillbaka på "stora" datorn

Nu sitter jag här igen, vid en stor och stationär dator, känns lite konstigt men väldigt smidigt då allt faktiskt får lite snabbare. Nu hoppas vi bara att vi kan fixa lappisen så att vi främst kan få ut bilderna vi lagt in i den de senaste åren. Så ni som kanske har lite bilder ni vill att vi ska ha främst från 2010 får gärna skicka dem till oss :) Vissa bilder har vi tidigare fått på mail så nu blir det ett dunder jobb att försöka ladda ner alla igen. Länk

Helgen har varit väldigt blogg fri, det har inte funnits tid eller lust då vi har haft finaste familjen S/A på besök. I fredags som ni kanske sett besökte vi High Chaparral en nöjes park som ligger i närheten av där vi bor. Jag och Clara var där förra året, då var det inte hälften sån givande som i år. Nu uppskattade hon det betydligt mycket mer och det kommer säkert bli att vi åker dit nån mer gång under sommaren. Både Lillemor och Clara tyckte det var roligt men bäst av allt var nog ändå att få springa runt i vattenpölarna.
Glass i stora lass
Tåg som blir rånat, indianer som dansar god mat och härligt sällskap
Nu kör vi!!!
Åka karusell och äta karamell...
Mycket grill har det blivit även om inte vädret har varit det bästa och mycket härligt prat in på små timmarna. Barnen har lekt exemplariskt, visst blir de lite oense ibland men det är sånt som hör till. Nu blir det vardag igen och jag vet att vi alla kommer att sakna våra fina vänner, tänk om ni bara kunde flytta hit istället så att vi kunde träffas mer frekvent. Det hade varit lycka för oss.

6 kommentarer:

farmor sa...

Ni har haft en trevlig helg ser jag på alla mysiga bilder!
Nu väntar vi på att sommaren ska komma tillbaka.
Jag tror att jag åker till lite finare väder imorgon.
Ha det bra!
Kramar till er alla

Anonym sa...

Tack ni fina fina vänner! Vi saknar er redan och hoppas en dag att vi kan ses lite oftare;) KRAM Hanna

Mormor Annika sa...

Finfina bilder , och finfina goda vänner :)

therese sa...

Tänk att man bara behöver åka ett par mil för så mycket skoj!

Emma sa...

Underbart de ser ut : - ) Det är ju verkligen sommar då man börjar att åka på dessa utflykter med familjen sin!

Hur reagerade barnen då tåget blev rånat?
Jag kom ihåg att jag blev rädd när jag var liten,hihi! ; - )

Massor med Kramar

Elena sa...

Åh vad fina bilder på er alla!! Ser verkligen att ni har haft en toppen helg med massa bus å kul!!!:) Puss