fredag, september 11, 2009

Klänningar

Klänningarna vi fyra "flickor" hade på oss i lördags har min underbara mamma sytt, hon har slitit som ett djur i många timmar och ett helt otroligt resultat tycker jag. Det är ju inte så lätt att sy till någon som fått barn för tre månader sedan. Så hon sydde den två veckor innan bröllopsdagen. Tack för att du ville göra detta.

Clara i sin fina dopklänning
Kan man leta efter goare unge ;)
Jag med näbb och tärna
Får inte glömma att tacka Sara som tagit alla foton under bröllopsdagen, hon var med mig redan hos frisören tidigt på morgonen så att allt finns dokumenterat. Stort tack jag är så nöjd med bilderna.

5 kommentarer:

Elena sa...

Alla klänningarna är gudomligt vackra!!! Annika kan verkligen SY! Om jag kommer att gifta mig någon dag så kanske mamma Annika vill sy min klänning me??:):) Vilka fina bilder..
Pussis

Anna sa...

Gudomligt vackert!
Kram kram

Lizette sa...

så sööööt hon är den lilla =) Ser fram emot o kika på korten du har...Kramar

therese sa...

det är tur att man har en mamma som kan inte alla mammor som kan de

Fru Evelina sa...

vad vackra ni var! GRATTIS till bröllopet!!
du hade en väldigt lik bukett som jag själv hade ;-)!