måndag, september 14, 2009

En sväng på stan

Blev det idag för familjen Nyberg, inte så ofta jag får med mig mannen men idag gick det bra. Med hem kom något till var och en kan man säga.

Clara fick med sig en super söt overall
Peter fick med sig en högtryckstvättJag fick med mig mateus tallrikar
Peter har hunnit med en stund i trädgården med. För inte så länge sedan fyllde han år, då fick han vinbärsbuskar. Jag förväntar mig saft och gele nästa höst ;) Nu har de kommit ner i jorden i alla fall och hjäp fick han ju, dock inte av mig

4 kommentarer:

mormor Annika sa...

O så fin hon ska bli till vintern i sin nya overall , tallrikarna kan man kanske bli bjuden mat på ....o tänk så rent det blir när Peter tvättat allt inklusive vinbärsbuskarna hehehehe....visste väl att Chelsea hade dolda talanger !

Carin sa...

Vilken härlig hjälp Peter får. Vad ljuvlig hon är....sitt namn till trots den där Chelsea :-)

Hoppas ni hunnit återhämta er lite efter förra helgen.

kram från västkusten

Anna sa...

Alltid skoj att köpa saker!
Vi ses senare idag!
Kram kram

Elena sa...

Snygga tallrikar!!!
Ser fram emot en middag dukat
med detta porslin..:)
PUSSPUSS