torsdag, september 10, 2009

Dop

I Lördags var det inte bara min och Peters dag av lycka utan det var också Claras dop dag. Min mamma är Claras gudmor och Peters syster med man är faddrar. Lika så här delar jag med mig av bilder istället för text. Jo lite text ska ni få. Det hände en mycket rolig sak under dopet, vi var tvungna att ta en paus för att Clara behövde ett blöjbyte. Man kan ju inte döpas när man inte har en ren blöja:) Många skratt blev det just i denna stund. Det kommer jag alltid komma ihåg.


Ett stort tack till Axel Fors. Så mycket känsla, du är gjord för att göra det du gör.

7 kommentarer:

Lizette sa...

Ja det blir verkligen en ihågkommen dag kan man ju säga, tyckte det var lite småkul, hihi.. Typiskt clara =P

Anna sa...

Vad fina ni alla ar!! Och en dag att komma ihag!!

Kram kram

♥pysselstina♥ sa...

Åh, så fina ni är.
Kram Stina♥

Carin sa...

Jättefina och fina bilder!
Henke och Axel är gamla klasskompisar. Coolt å se honom igen.

Carin och Henke

Elena sa...

Åhh vad fina bilder.
Ja, det är en oförglömlig dag som sagt va!!!
PussPuss

mormor Annika sa...

Goaste lilla Clara som var så duktig i kyrkan , klart man måste få torr blöja !

moster therese sa...

så söt hon. va roligt att moa är med som hällde vattnet så fint.