söndag, februari 27, 2011

Sömnig


Ibland är man bara för trött för att shoppa :)

11 kommentarer:

Farmor sa...

Men så söt man kan vara!!!
Kram

Emma sa...

Är ni på Gekås?? : - ) Ser nästan så ut på vagnen! Hihi!

Var bor ni förresten? Tror inte jag frågat er innan!

Jadu nu längtar man efter bebisgoooos!! ; - )

KRAM & Mysig kväll

mormor Annika sa...

Det är väl skönt att kunna sova i alla lägen , tänk om lillasyster kommer att skrika på nätterna då kommer nog inte Clara att vakna iallafall :)

Mia systeryster sa...

Sååå sött!!
Kram

Lina sa...

Vad söt hon är!

Anonym sa...

haha, praktiskt :)

Jannie sa...

ha ha ha Galet skön bild!Ja det kan ju verkligen suga musten ur en av all shopping...Eh NEJ!!Älskar o shoppa!hi hi hi
Tackar tackar!Nu blev jag ju ännu mer mallig!Men jag kan lova,du hade säkert GÅTT om mig sista varvet.Trots den goa magen...
För då gick det fasiken inte undan kan jag lova!ha ha ha
Hoppas du mår toppen o att ni har en mysig måndag!KRAMAR

Elena sa...

Goa unge;)

Li sa...

tänk att barn kan somna överallt och ändå få det att se så skönt ut! =O)

Anna S sa...

Lilla gosan då.
Ibland önskar jag att jag kunde byta plats med Nicole, i vagnen, eller var hon nu sover :).

Hur är det med dig?
Inget bloggande på två dagar... Anar jag ugglor?

Kramis

Anonym sa...

För go...Ibland behöver man en tupplur! Försökte få Maya att sova så i en kundvagn i Ullared igår utan större lycka ;)
Kram Jonna