torsdag, februari 10, 2011

♥ 11e bilden: En person du kan berätta allt för.

Först vill jag börja med att fråga er där ute om ni tycker att det är någon ide att jag forsätter med den här 30 dagarsgrejen. Senaste veckorna har responsen här på bloggen varit väldigt låg. Igår t.ex hade vi 70 unika besökare, konstigt nog var det bara 5 av de som skrev en kommentar. Jag skrev häromdagen att inspirationen inte riktigt finns där just nu och detta är väl en av andledningarna. Ni får läsa en del av mitt/vårat liv, den delen jag väljer att dela med mig av. Men ni är många där ute som inte delar med er av vilka ni är, kanske är du min gamla klasskamrat, eller kanske en arbetkamrat eller granne eller kanske helt enkel någon som bara snubblat över bloggen och fastnat här. 95% av er är ju trotts allt regelbundna besökare och vissa utav er vet jag ju vilka ni är. Jag kräver absolut inte att ni ska skriva här inne om ni inte vill det men jag vill att ni ska veta att jag uppskattar var enda kommentar som kommer in här och vart enda ord jag får när jag träffar er öga mot öga, så ni som brukar skriva eller prata med mig om bloggen, det här är absolut inte riktat åt er. Vet inte om det är graviditetshormonerna eller förkylningen som får mig att skriva detta eller kanske är det helt enkelt så att droppen har runnit över som man brukar säga.

Ja så var det då en person jag kan berätta allt för och det är ju givetvis min kära make.

7 kommentarer:

Farmor sa...

Han e rätt go den där killen!!

Elena sa...

Förstår att du känner så!! Alltid kul när någon gör ett avtryck att man har varit inne på sidan!! Härlig bild på Dig å din Man:)

Anna o Wille sa...

Nu är jag ju inte lika duktig att skriva i min blogg som du är men när man ser hur många som ändå är inne och läser. Undrar man varför inte fler vill skriva en liten rad.
Behöver ju inte va så mycket...

Ofta är det väl vi som själv har bloggar som är ganska duktiga på att kommentera hos andra bloggare. Vi vet ju hur roligt det är att få en kommentar ibland...

Och Bettan du är verkligen superduktig på att kommentera... :)

Jenny sa...

Vet också hur du känner, jag har runt 150 besökare per dag och MAX 5 kommentarer.

Jag gillar temat i alla fall, tycker du och din man verkar ha så roligt ihop. Det märks att ni är ett team, härligt att se!

Anna sa...

Absolut, haller med dig. Det ar skoj och veta vem som ar inne och tittar och laser.
Fantastisk bild pa er bada! puss puss

Emma sa...

Heej min goa bloggvän!

Förstår dig till tusen i de du skriver. Ibland blir man allt lite less på bloggis då man verkligen lägger ner tid & så blir de inga kommentarer eller respons!

Sorry om jag är dålig på att kommentera just nu men jag är så innerligt trött. O de har ju sin orsak ; - )

Hur mår du nu med förkylningen?
Har ni varit på någon mer koll hos BM?
Vi ska dit på måndag. Undrar så om bebis fixerat sig!
Förresten har du kvar din TENS ska ni ta hjälp av den under förlossning? Många frågor : - )

Hoppas verligen att du finner inspirationen igen sötis!

Massor med Kramar

Ps. UNDERBART att ha sin make/sambo som bästa vän & kunna dela allt med. Så är de här också!!
Vad skulle vi göra utan dom ; - )

Li sa...

även om du inte syns riktigt helt så strålar det kärlek om den där bilden -lovely!
Och den andra halvan ska man verkligen kunna berätta allt för, precis så kan jag göra för min fina halva. Jag har också sådana egentagna härliga bilder som den du delar med dig av=O)