fredag, februari 18, 2011

♥ 16e bilden: En bild på dig själv.

Idag har jag varit en sväng på ikea, en bokhylla till Claras rum och lite annat smått och gott kom med hem. Helt slut blev jag så denna kvällen har spenderats precis som gårdagen gjordes. Men jag tänkte göra ett litet inlägg, har ju nästan glömt de 30 bilderna. Ni som var med i förra 30 dagar med mig minns kanske bloggen om min första kärlek. Så dagens bild som ska vara på mig blir två bilder en på mig och min första kärlek och en på mig och min stora kärlek :)
Jag och Håkan♥
Jag och Peter♥
(och Elena, nej bebisen kommer inte heta Håkan, hihihihi)

9 kommentarer:

mormor Annika sa...

Bilderna är ju snart aktuella :)
Först kommer lammen om en månad och sen blir det ju badväder :)Fast det känns inte som det just nu , attan va kallt det är ...huuuu....

Elena sa...

Håkan är ju ett fint namn:) Men Alfons är bättre..:) Vi var oxå på ikea igår. Men dock inte samma tid som ni. Ses nu till veckan. Puss

Li sa...

Vilken jättehärlig bild på dig och din make!
Ja,den på dig och lammen var ju inte så illa heller ;O)
Men den understa verkligen strålar kärlek! =O)
hoppas du/ni har en trevlig helg!

Lina sa...

Hahaha! Jag tycker bebisen ska heta Håkan, oavsett om det blir en liten pojk eller flicka :))
Tack igen för lånet av vaggan!

Lina sa...

Hahaha! Jag tycker bebisen ska heta Håkan, oavsett om det blir en liten pojk eller flicka :))
Tack igen för lånet av vaggan!

Anna S sa...

Vilka härliga bilder, båda två!
Och bilderna på dig i inlägget innan också!

Tänk att ni snart är tvåbarnsföräldrar. Vad underbart!

Hoppas ni har en lugn och smärtfri söndag med massa familjemys!

KRam

Emma sa...

Hejsan sötis där!

Underbar bild på dig & Peter! : - ) Har ni förstorat upp den kanske? Annars vore de på tiden tycker jag ; - ) Hihi!

Har ni börjat komma iordning där hemma med renoveringen?

Nu är de minsann dags snart för oss att föda barn!!! : - ) Hihi!
Hur känns de för dig?

Massor med Kramar & Hoppas solen lyser hos er också!

Mia systeryster sa...

Jag tycker Peter var ett bättre val än Håkan;)
Jättefina bilder=D

Jannie sa...

Underbara bilder!
Första gången jag kikar in här...
Grattis till fina magen.
Hoppas du mår toppen!Kramar