fredag, februari 11, 2011

♥ 12e bilden: En bild på din vardag.

Ja då fortsätter jag med det här, det finns ju trots allt några som säger att jag ska fortsätta :) Min vardag, ja det är ju den ni läser om dagligen här. Min vardag består av familjen, det är den jag sätter i första rum. Även om familjen är vardagen, så får man aldrig glömma hur värdefull den är, man ska inte ta den för givet, jag väljer att njuta av den så mycket jag bara kan. Vardagen idag och dagarna som har varit har bestått av hemmamys, läsning av en uppsjö böcker och mycket torkande av näsor och snytande och soppätande. Jag är dunder förkyld, Clara är dunder förkyld och Peter ligger på gränsen att bli. Jag hoppas verkligen att det går över fort för oss alla.
När vår goa Claris ligger så här på soffan så är hon inte pigg det vill jag lova, mammas lilla höna.

Fick ett gulligt meddelande på fb idag från en av mina läsare som inte visste hur man kommenterar. Då slog det mig att det kanske finns fler där ute som inte vet hur man gör, så här kommer Bettans lektion i hur man kommenterar.

Längst ner efter varje inlägg finns en text
Klicka på den och ett nytt fönster öppnas
I rutan kan ni skriva ett litet meddelande, när ni är klara med det klickar ni i för antingen Namn/URL eller Anonym, väljer ni namn/URL skriver ni i er namn där, väljer ni anonym får ni gärna skriva i själva hälsningen vem den kommer ifrån. Sen klickar du på publicera din kommentar.
Kom nu ihåg vad jag skrev i förra inlägget jag kräver absolut inga kommentarer, men jag blir otroligt glad när ni gör det :)

4 kommentarer:

Lizette sa...

klart att du ska fortsätta skriva om hur ni har det och vad ni hittar på på dagarna då timmarna räknas ner innan nr 4 kommer ;)
Skickar en massa krya på er...
Kramar

Li sa...

Vilken mysig bild på din vardag =O)
Hoppas verkligen ni kryar på er under helgen!!!
Bra där med en lektion i hur man lämnar en kommentar, det är rätt svårt om man inte vet...
Mest frustrerande är det nog ändå när man inte får de publicerade för att tekniken krånglar dock ;O)

Elena sa...

Pluttis Clara!!!:) Ser skönt ut att ligga där i soffan.. Krya på dig fort nu gumman så vi kan ses. LÄNGTAR ju efter er!!!:) Puss

Elin sa...

jag gillar den här 30dagarsutmaningen, det känns som att man lär känna varandra lite mer när man får se både barndomsbilder, vardagsbilder och andra gamla bilder lite blandat :) Vad glad jag blev för din gulliga kommentar, det gjorde att jag blev lite extra pysselsugen och knåpade ihop både fler vimplar och en tavla så tack för peppen :) Tack för att du röstade på mig också och trevlig lördag på er! Kram