torsdag, februari 03, 2011

♥ 6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

Bilden är på mig och min goda vän Annna. Vi har känt varandra i ungefär 10 år skulle jag tro. Vi jobbade ihop och blev riktigt goa vänner direkt. Under en tid i livet var hon även min närmsta granne. Nu bor hon långt borta, på andra sidan jorden för att vara exakt. Det gör att vi inte kan umgås så ofta sin vi gjorde förr, sist jag träffade henne var på mitt bröllop för snart två årsedan, men nu till sommaren ska jag äntligen få träffa min goa vän igen. Saknar dig vännen ♥
Observera hur ung jag ser ut :P
(Bilden är tagen för 6 årsedan)

4 kommentarer:

Anna S sa...

Haha, läs vad jag skrev om färgglada kläder i min blogg i november: http://ansobloggar.blogg.se/2010/november/dag-1-presentera-mig-sjalv.html :)

Vad fina (och unga) du och Anna ser ut ;).

KRAM

Elena sa...

Vad fina ni är!!!<3

Anna sa...

Saknar dig med vannen!!! Och Yes gu vad unga vi ser ut :)

puss puss

mormor Annika sa...

Nu tycker ju jag att ni ser unga ut idag också :)