lördag, februari 05, 2011

Godmorgon!

Det är en blöt och mörk lördag vi vaknar till idag, nästan all snö har försvunnit under natten, om bara solen kunde visa sig lite så kanske man hade fått lite känsla av våren. Natten har varit pest för mig, mellan halv 4 och 6 hade jag förvärkar både i mage och rygg, så nu är jag rätt trött och vill egentligen inget annat än att gå och lägga mig igen. Men en dusch så är man nog på topp igen. Igår hade jag och Clara en mysig eftermiddag tillsammans med kusin E, hon var lite hängig men Clara visade upp hur man busar riktigt ordentligt, så roligt hade kusinerna även om den ena var lite piggare än den andra. Idag blir det mer bus och lek med kusinerna G och E, vilken lycka att få träffa alla sina kusiner samma helg.
Ni ser väll alla vem som var i sitt esse :)

4 kommentarer:

Elena sa...

Söta Kusinerna!!!! Ja, det finns mycket bus i den där Clara. Ella ser och lär:) Pussar

Emma sa...

Hihi! Så go hon är lilla Clara! O tänk snart storasyster minsann : - )

Sv:
Vilken vagn hade ni kikat på? En tvillingvagn blir de väl för er del kan jag tänka mig?
Jag har ju ingen direkt erfarenhet av någon vagn ännu så tyvärr är jag inte till någon hjälp ; - )
Har ni provkört Emmaljunga?

Vad ska ni göra idag?

Tänk att du börjat få förvärkar! Jag har mest sammandragningar & bara nu i veckan känner jag av dom mer & mer men inget som gör ont.
Hoppas du får vila dig lite på dagen så att du får energi igen! : - )

Största Kramen till dig!

Farmor sa...

Även vi har idag träffat en liten Clara i toppform!!
Lilla pinglan charmig som bara den.....
Haft riktigt trevligt i eftermiddag med Gustaf, Elsa och Clara.
Man får såå många underbara skratt!
Tack för det!
Kram

Li sa...

verkar som ni haft en riktigt fin helg =O)
trots att du inte fick sova ordentligt. Kan bara tänka mig hur jobbigt det måste vara och hur gärna man skulle vilja sova mera då sen, så duktiga du som tog en dusch och återhämtade dig =O)