onsdag, februari 09, 2011

♥ 10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.

Jag vill börja med att säga att jag är om given av väldigt många snälla människor och det är jag väldigt glad över. Men den jag vill ska stå i dagens rampljus är en av mina äldsta vänner. Vi har känt varandra mer än halva livet, vi har underbara minnen tillsammans som gör att jag kan börja skratta högt och ljudligt bara jag tänker på det, tror nog att hon kan göra precis samma sak. Hanna är en vän som kan få mig att bli på bättre humör med bara några få ord hon vet alltid vad hon ska säga för att det ska kännas lite bättre. En otroligt snäll och omtänksam person som jag är så glad at jag har som vän. Det jag vill mest av allt är att hon och hennes fina familj ska flytta tillbaka hit till våran lilla stad, det skulle få mig att bli jätteglad.

4 kommentarer:

Fam Andersson/Sjöstedt sa...

Åh kära vän vad glad jag blir när du skriver så fint om mig.=)

Mia systeryster sa...

Underbart att ha en sån vän=D Fint du skriver=D

Elena sa...

Jag tycker oxå Hanna är snäll;) Och framför allt när jag vet att hon stöttar min underbara Vän i glädje å sorg!!!

Maria och Sol sa...

Nu var det ett tag sen jag var på besök hos dig! Har ju börjat jobba och Sol är på dagis vilket hon tycker är toppen.
Gammla goda vänner är det bästa man kan ha!!!!
Klart man vill ha lite respons av allt bloggande!!!!!!
Hoppas ni får en trevlig helg.
Vi ska ha goda vänner här på middag ikväll och imorgon blir det middag i Åminne.