onsdag, februari 09, 2011

Santa Maria!

Då var det dags för oss att testa lite ifrån Santa Maria, genom Buzzador. Vi ska testa deras nya kryddmix, Fish taco spice mix. Kommer bli väldigt intressant. Både jag och Peter är väldigt glada i fisk och har således fått en dotter som är precis lika glad i fisk som sin mor och far :) Nu blir det till att bjuda på middagar och lämna ut kryddpåsar. Vad tror ni, kommer fish taco bli en hit i sverige? Men först får vi nog ta och krya på oss lite, idag vaknade nämligen Peter upp och var snorig han med. För mig och Clara är det som innan snoriga men inte jättesjuka, hoppas det snart är över.
Vill du också vara med i BUZZADORS testpanel klickar du HÄR

2 kommentarer:

Anna S sa...

Jag kom inte med i den här testpanelen. Dock fick jag testa Santa Marias thai-kryddor för en tid sen.
Ska bli spännande att höra vad ni tycker om fiskkryddorna!

Vad gott det lät med grahamstekakor.
Mums!

Kan ju erkänna att jag inte ser "så där" pigg ut när jag går upp vid 6-snåret. Då ser ajg mer död än levande ut!
Nu var ju klockan förmiddag och jag hade piffat till mig lite innan jag skjutsade Nathalie till skolan :).

Kram

Elena sa...

mmmmm, gratis är ju alltid gott;) Det där skulle jag oxå vilja vara med i. Ska anmäla mig direkt!!!!;)