söndag, februari 13, 2011

♥ 14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

Det är ju lite klurigt det här med att visa bilder vissa bilder måste man ju leta lite efter och alla finns ju inte i datorn. Men dagens bild blir från High Chaparral en bild på mig och min syster, hon är nog 3år och jag kanske är 9år. Bilden får mig extra mycket att tänka på gamla tider efter som att jag förra sommaren tog ett sådant kort på Clara och hennes "syster"Moa. Då var jag liten och såg nöjesparken ur ett barns ögon. Nu var jag där och såg det genom en mammas ögon :)
Jag och min syster som indian flickor. Moa och Clara som Lucky Luke och Dalton

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,Hälsningar på alla hjärtans dag från Stråkeved,Inga-Lill

Anna S sa...

Vilka charmiga bilder!!
KUL att se det från olika ögon. Barn / vuxen :).

Tack för dina alltid så gulliga kommentarer!!

Massa kramar

Li sa...

vad roligt!!! Samma fast olika och vad roligt att ge det en parallell, att se saker ur olika perspektiv ppå sin roll=O)

Therese sa...

kul att se =)

Elena sa...

Åh vad fina kort! Kul att ha kvar ett sådant gammalt kort oxå!:)