söndag, februari 28, 2010

Otur

Ja ibland har man det, just nu har vi extrem otur vad det gäller elektroniska grejer. Det började ju med att vår gamla dator gick sönder, där efter gick vår micro sönder, efter det gick Peters mobil sönder och nu hör och häpna har vår torktumlare gått sönder. Jag förstår inte varför allt ska hända på en gång. Ja, nu är det ju så att vi har värdens goaste runtomkring oss. Peter beställde ju en ny dator (den jag använder just nu) Helt plötsligt kommer Vår vän Gustav med en mobil till Peter och nu från ingenstans kommer min goa syster med en ny micro. Jag är så tacksam för detta så ni förstår inte.

På tal om Gustav så har vi varit hos goda vännen och hans goa Malin ikväll på lite fika i deras nya hus. Ett gulligt hus i, ja vad ska man säga en förort till vår lilla stad. Clara visade sig som vanligt i från charmigaste sidan. Så vida pass charmig att hon fick smaka lite fika.
Det är väll sådant man som förälder får blunda för vid vissa tillfällen och borsta tänderna extra noga. Men jag kan inte säga annat än att det såg riktigt gulligt ut när hon fick smaka och gott var det. Men jag tror nog att majskrokarna hon fick av mig var minst lika goda ;)

Just det SUZANITA jag kan inte kommentera på din sida, något är fel!

4 kommentarer:

mormor Annika sa...

Gott med fika vare sig det är majskrok eller annat smaskens !

Anonym sa...

Otur det brukar komma i "stimm" tur ni har så snälla vänner som kommer till undsättning. Sådana är guld värda..:)
Kram Anna & Wille

Anna Söderberg sa...

Jobbigt värre när saker går sönder sådär.
Men det heter ju att en "olycka" sällan kommer ensam...

Kramis på er

Elena sa...

Tur att det bara är ting!! pussar