tisdag, februari 09, 2010

Tisdag

Den nya veckan är i full gång, kan inte fatta hur fort veckorna ramlar på. Igår insåg jag att det faktiskt märkbart börjar bli ljusare om kvällarna, så skönt. Idag har jag och Clara varit på babymusk, Clara spelade trumma och maraccas. Hon gillar den lilla musik stunden och är så förtjust i alla de andra barnen. Så kul att se att hon faktiskt känner igen vissa av barnen och blir så glad att det bara spritter i kroppen på henne när de kommer. Efter babymusiken begav jag mig till bassängen för ett hårt pass med sjukgymnasten, lite trögt idag. Jag halkade nämligen häromdagen på min onda höft och det gjorde ju inte det hela bättre.
Ha en trevlig tisdag kväll på er alla!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig bild!
Nästa lördag på förmiddagen? 1030 typ?

Det ska bli kul att ses! Fast om ni ursäktar :-) roligast att träffa Clara!

/Mallan och Jocke

Anna sa...

Ah nej gumman! Jag hoppas att du mar lite battre efter badet?

Puss och kram pa er!

Anna & Wille sa...

Visst är det mysigt med dessa musikträffar....särskillt nu när barnen är lite större och man märker att dom gillar det skarpt. När de va mindre va det ju mest kul för oss mammor att träffas och prata lite. Kram

オテモヤン sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Fam Andersson/Sjöstedt sa...

Fina som bissingar(=

Fam Andersson/Sjöstedt sa...

Fina som bissingar(=