lördag, februari 13, 2010

Testar

Idag startade dagen med babysim, pappa Peter jobbar så Claras mormor erbjöd sig att följa med. Mycket uppskattat av både mig och Clara, är så skönt att få lite extra hjälp med. Men hon tyckte allt att det var läskigt när Clara hade huvudet under vattnet.
I veckan fick vi hem en produkt från Bambino, bitringar i ask.
I asken ligger två bitringar, en orange nyckelpiga i lite mjukare plast och ett blått löv med en grön mask i lite hårdare plast. Denna varan finns inte i deras sortiment än, utan är bara en test produkt. Vad tycker du/ni är detta något du/ni skulle köpa till ert barn?

Clara har undersökt och fixat en lång stund, man kan säga att det gick lika bra att lela med dem som att bita i dem, Clara föredrog att tugga på den blå, jag trodde det skulle vara tvärt om med tanke på att den var hårdare men tänk vad fel man kan ha. Jag tycker att detta är en perfekt "leksak" att ha i skötväskan.
Ikväll blir det melodifestival på tvn och tacopaj i magen. Vad hittar ni på?

8 kommentarer:

Maria o Sol sa...

Såg ut som perfekta bit leksaker för kliande tänder. Ikväll ska vi till Ådalen på middag i goda vänners sällskap, tror även vi slänger ett öga på melodifestivalen. Ha en bra kväll.

Carin sa...

Vi har nyss kommit hem från en shoppingrunda i Helsingborg.

Det blir melodifestivalen för oss också, eventuellt med några vänner!

kram på er och trevlig lördag!

Lizette sa...

ja utan o ha barn så tycker jag det verkar vara en smart grej som du säger o slänga ner snabbt i skötväskan. Ikväll blir det lugnt, magnus kusin kommer ner om en stund på lite lördagsfika...
Slängt ihop en tuppakaka, recept kommer =) Ja du uppdatering på bloggen med nya kameran, jag lover det kommer ;) Har varit lite annat att fixa med idag, hehe...Kramar

marlene sa...

Hehe, ja de gör ju de! :)
Kram

Anna o Wille sa...

Verkar vara en kanongrej...tycker jag!!! Kul att äntligen kunna vara med på babysimmet....det va ju ett tag sedan. Kul att träffa alla igen. Här blir det också melodifestivalen och lite käk...vi har inte bestämt vad än bara. Finns risk att det blir köpemat....Trevlig kväll!!!

Anna sa...

Ja hade jag haft barn sa hade det varit en grej som jag formodligen hade inforskaffat!!!

kram

Anna sa...

Glomde saga, vi tittade pa oppningsceremoning for Vinter OS. Det var ok, men valdigt langdraget. Jag gick och la mig efter alla olymperna hade kommit in... Da var kl over 12 pa natten.. kram kram

Anna Söderberg sa...

Japp, de där bit"ringarna" skulle jag lätt kunna tänka mig till lillan!
Bra att kunna stoppa ner i väskan och ha med.

Gott med tacopaj!!
Det var det länge sen vi åt.
Nathalie vill alltid ha "vanliga" tacos.

Kramis