lördag, februari 27, 2010

Kvällen

Här har vi lördagsmys hela familjen. Vi lagar mat, busar och snart blir det melodifestivalen. Detta året har jag inte, hittills missat någon deltävling, det har bjudits på både bra bidrag och mindre bra och vissa riktigt dålig. Ikväll se jag fram emot att få se Pernilla Wahlgren och Peter Jöback. Kollar ni på melodifestivalen eller vad hittar ni på denna lördagskväll?
Uppdatering:
Bästa bidraget enligt mig Pernilla Wahlgren, Helt klart en schlagerdänga
Sämsta bidraget enligt mig Py Bäckman, ingen höjdare

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ser os och har, hela säsongen, bojkottat melodifestivalen. Lagar mat gör vi också. Busar? Njae inte så mycket :-)

Kram och ha en fortsatt trevlig helg!
/Mallan och Jocke

Anna sa...

Jag var pa fest! Vi hade social night med varan seglar klubb. All Hands On Deck. Sa det var mycket vin, mat och dansande! Och pa kvallen kom dom ut med en tarta och firade min fodelsedag!!

Skot om er kram kram

mormor Annika sa...

Kan hålla med ...Py Bäckman passar inte in där ...det ska va schlager i melodifestivalen annars blir det fel.