torsdag, februari 18, 2010

Snart helg

Torsdagskväll och jag funderar på vad man ska blogga om, om man ska blogga? Just nu tror jag att jag har någon form av tävlan med mig själv, i flera veckor nu har jag bloggat dagligen och känner att jag kan ju inte bryta det nu.

Idag har jag och Clara varit en sväng på mitt jobb. Clara blev väl ompysslad av förskolebarnen, det är så roligt att se hur hon suger åt sig all uppmärksamhet. Hon tittar på de större barnen och försöker lite smått härma i den mån hon kan. Efter jobbbesöket blev det lunch för oss båda och där efter en sovstund för oss båda. Det är inte så vanligt att jag går och lägger mig när Clara ska sova, men sedan i söndags så har hon krånglat en del och det är få förunnat här. Hon vaknar och är ledsen och har svårt att finna ro. Hon som i vanliga fall lägger huvudet på kudden och somnar. Hoppas detta bara är en fas och att snart sover lika gott igen.

7 kommentarer:

mormor Annika sa...

Hon ser ut som om hon längtar efter mormor ...vi ses imorrn Clara ....Puss o kram

Anna sa...

Na mormor Annika jag tror att det ser ut som hon langtar efter Anna ;o)

Det ar fusk, jag vill oxa traffa Clara mer ofta!! Puss puss

Lizette sa...

är det till att vara en nyvaken liten clara ;)

Anonym sa...

Visst är det skönt att kunna ta en liten middagslur ibland. Oftast så blir det ju att man ska passa på och göra så mycket när dom sover...

Mysig bild på Clara....ser så där gosigt trött ut. Kram Anna & Wille

Anonym sa...

Bra, jag gillar dina uppdateringar så fortsätt med det! Ibladn är de skönt o ta isg en lur;) Elisabeth, var har ni köpt grodfilten? Jag ÄLSKAR grodor!!!! Tack för sist! Får vi göra om snart. kram

Elena å Moa sa...

Vi tycker närmare bestämt att det ser ut som hon längtar efter Elena och Moa...:) PussPuss

farmor sa...

Eller varför inte farmor
Puss och kram lilla godingen