onsdag, februari 24, 2010

Sol

Ja, vad hade nu dagen att erbjuda? Det blev en lång promenad i solen, så otroligt skönt när solen tittar fram. Medan Clara sov i vagnen, njöt jag en stund av solen och passade också på att skotta fram vår bil, vi har inte använt den sedan i lördags så ni kan ju tänka er hur mycket snö det var på den. När bilen var framskottad tog vi en sväng till mormor och morfar, (vi märker ju rätt fort att Clara blir uttråkad av att bara träffa mamma och pappa, även om man gör sitt bästa för att underhålla henne) Man kan väll säga att vi våldgästade mormor och morfar. Är ju inte så många som är sugna på att träffas efter en släng magsjuka.
Tur att vi blev välkomnade även om Claras mage fortfarande är lite orolig än. Nu äts det skonsam kost och vi hoppas att magen snart ska vara som vanligt igen. Efter en rolig lekstund åkte vi tillbaka in till stan för att hämta pappa på jobbet. Efter det har det varit mycket mys i soffan. Nu ikväll ska min make enligt mitt tycke vara världens tråkigaste och titta på fotbolls match mellan chelsea och inter, för att retas hejar jag ju givetvis på inter :P
Hur har er Onsdag varit ?

6 kommentarer:

Maria sa...

Vi började våran dag med att åka till Gällaryd där min kompis
Anna-Lena bor, promenad med hundarana och vrålfika, tog även svängen förbi min föräldra där mamma höll på att baka så där slank det ner ett par kakor oxå. ikväll har jag kört boxing som vanligt.
Nu håller jag tummarna för att Sol ska sova lugnt inatt..har varit lite si o så nu när hon är förkyld.
Ha det bra!

Anonym sa...

Elisabeth, detta gillas skarpt, två blogginlägg på 1 dag=)
/Emelie o Stina

mormor Annika sa...

Tack för besöket ! Puss till denna tigerskuttande , flygande goaste Clara ...

Lizette sa...

Onsdagen var jättebra, var nere i stan en sväng på fm och uträttade lite ärenden..Sen var jag barnvakt, skulle först hämtat en liten pojk på dagis men det blev att jag passade hans lillebror på 2 mån ;) visst är det mysigt när det sussas på axeln ;)

Anonym sa...

Det är verkligen helt underbart när solen tittar fram. Det märks att våren är på gång för solen värmer så gott....Kram Anna & Wille

Elena sa...

Skönt att se att hon har blivit piggare nu.. Pussis