söndag, januari 08, 2012

Söndag

Idag råder det skrivkramp, men jag tänkte få in några ord ändå. Det är ju så vissa dagar är man mer motiverad med bloggandet än andra. Efter nyår värkar det som att intresset för vad jag skriver också har svalnat. Besökandet bara ökar och ökar men det syns inte mer än så. Sånt kan göra att jag lite känner för att låsa den. Ni alla vet ju vem jag är och vad som händer i mitt liv, men jag vet ju inte vem DU är? Jaja det kanske bara är jag som har en dålig dag, det ändrar sig kanske.

Hur som helst så har natten varit sisådär, känner att jag skulle behöva vila upp mig och få mer energi. Att ha sjuka barn tar verkligen på orken. Charlie är i alla fall lite bättre idag, han är i full gång i mellan åt men blir fort väldigt trött.
Clara och jag kom ut lite i trädgården på förmiddagen, vi lekte ta, kastade boll till Chelsea och gungade lite. Skönt att kunna hinna det innan Peter stack till jobbet. Ja det var lite om min helt vanliga söndag. Hur har DIN varit???
Något busigare idag

10 kommentarer:

Farmor sa...

Nu är han sig mer lik!!
Nu har ni nog haft det värsta...
Kram

Rantamor sa...

Inte lätt med barnen när dom blir sjuka...
men du fixar det så bra..
tur ni är två om barnen så ni kan avlasta varann...

Tjingelingen.

Frida sa...

Förstår precis vad du menar om kommentarerna, tycker likadant själv och ändå är jag dålig på att kommentera! *skäms* Ska försöka bli bättre!

Lina sa...

Här hemma har vi också sjukstuga, fast bara förkylning! Krya på er :) kram

Lizette sa...

du är en stark människa som orkar hålla bloggen uppe,det är annat än min.Vill så mycket där men tiden hinns inte med =(

Desireé | homeanddesire.se sa...

Skönt att han har piggat till sig! Vi har haft tur med vår Vilmer hittills, han har inte alls varit sjuk. Men det lär ju komma det med...

Ha en fin vecka!

Anonym sa...

Jag har haft en skön söndag! Juno har åkt pulka för första gången, vi har slängt ut granen som knappt hade några barr kvar, och så har min syrra fixat mina naglar! Måste ju vara fin inför jobbstarten imorgon!!

Och så har jag knåpat med en ny hemsida och fotoblogg som bör vara klar snart.. och fixat med foton och förberett tidsinställda blogginlägg. I veckan blir det nog ingen tid eller ork att blogga!

Oj, vilken söndag jag har haft! haha

Så nu vet du! ;)
Skönt att charlie är bättre!
Ha en fin vecka.

kram

Mormor Annika sa...

Han ser allt mycket piggare ut idag :) Busfrö !!!

Jannie sa...

Godmorgon vännen!
skönt att finingen ser ut att ha piggnat till!

Jag förstår absolut hur du menar!Man blir lite små ledsen o tråkig när det inte kommer så mycket kommentarer...(fjompigt värre egentligen).Men det är just det,när man ser att det finns rätt många som läser o inte så många som lämnar spår tyvärr...
o hjärtat mitt?Jag ÄLSKAR det du skriver!Även om jag är usel på att kommentera...F´låt!
stor kram

Frida sa...

Hur jag hittade hit? Kan det vara via Sockenvägen? Har iallafall tjyvläst ett bra tag.. :) Men nu tjyvläser jag inte längre :)