lördag, januari 14, 2012

Hej mitt i helgen

Här sitter vi och myser i soffan och väntar på att Charlie ska vakna. Gårdagen bjöd på äventyr trotts ändrade planer. Vi tog en promenad till andra sidan av stan, en sväng förbi Peters butik och där efter tog vi oss till Elena för lite fika (fruktsallad). Tanken var att vi inte skulle bli så långvariga men helt plötsligt stannade vi på middag och hipp som happ blev det också en tv kväll. Mycket trevligt vill jag lova. Dock en sen kväll för barnen och det märks ju idag. Fick lite fika besök på förmiddagen, peters mamma och pappa kom med semlor, årets första semla är alltså fikad. Kan informera att det är gott men jag är lite mättad på semlor efter två graviditeter där semlor har varit min dille. En går ju bra men om det blir fler det råder det tvivel om, jaja kanske en till ;) Efter lunch var barnen riktigt trötta, medan dom vlade och sov tog jag en lång härlig promenad i solen. Kalt men väldigt skönt och solen gav mig riktig vårkänsla. Snart bär det av på middag hemma hos mamma och pappa, gott gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig bild!!!
Kram från Mallan

Mormor Annika sa...

Hon är väldans pussvänlig den där lilla Clara :)