måndag, januari 16, 2012

Fullspäckad dag

Vilken dag vi har haft idag, v har varit i full gång från morgon till kväll. Idag bar det äntligen iväg till ÖF, känns som att jul uppehållet blev väldigt långt. Både Clara och Charlie var glada över att få komma dit och jag med för den delen :) På vägen hem går vi förbi barnens fasters jobb och det har Clara stenkoll på och frågade om vi inte kunde kolla om hon var på jobbet. Clara ringde och visst var faster där. Så det blev även ett litet stopp där på vägen hem. Precis när vi kom hem ringde det och vi blev inbjudna till bästa Elena för lite lunch, lek och fika i utbyte mot att hämta goa Moa och det valet var ju inte svårt ;) Så in i bilen och iväg, god mat, gott fika och en massa lek blev det hela eftermiddagen. Sen in i bilen igen hämta mannen på jobbet och sen hem för att slänga på sig tränings kläder och åka iväg på spinning pass. Idag var jag allt annat en sugen, men väl där så kändes det bra och nu efter åt känns det super. Hoppas ni har haft en lika bra dag som vi :)

Längtar efter en sån här dag nu så jag kan få lite kraft och energi, saknar solen väldigt mycket nu

7 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Jag vill också ha sol och en sån dag som på fotot :)

"faster" Lina.. hahaha sa...

Bra jobbat! Tack för idag :)

Fröken M sa...

Åh vilken mysig dag !!
Jag längtar oxå efter solen och gärna liiite mer snö så att det blir lite ljusare ute !
Idag är det dags för den "eviga väntan" igen ( i hate it ) Men om det nte blir något jobb innan lunch ska jag ge mig ut på en långpromenad sen !!
KRAMAR

♥ Sojka ♥ sa...

Ja tillbehöret är det godaste! :)

Nu äter vi ju kycklingfalukorv så det är nog snäppet godare. :)

Annas inspiration sa...

Vilket underbart foto!
Åh sol & snö ett tag hade varit perfekt tycker jag...

Ha en fin dag
MÅNGA KRAMAR

Li sa...

full rulle och en dag fylld med roliga aktiviteter går att läsa =)
Jag fattar inte hur du orkade med ett spinningspass, du är verkligen en stålkvinna!!! =D
Passar även på att slänga in en kommentar på inlägget "coola killen" här -bilderna var verkligen underbara! =D

Anonym sa...

Spinning är verkligen roligt-önskar att vi hade det här med! Hoppas du hade ett bra pass!

Kram Jonna