onsdag, januari 25, 2012

Hej!

Ni tror kanske att jag har glömt bloggen... Nop det har ja inte, har bara haft lite annat att stå i. Inget direkt intressant men under tiden jag varit borta så jag i alla fall fått bort mina gråa hår. Den här gången blev det lite mörkare men ändå med en röd ton, nämligen kastanj.

Jag och min make har många saker gemensamt, men en ska vi inte så ofta är överens om är vad det ska spelas för musik i hemmet. Inte sagt att någon av oss har bättre smak än den andre, men det blir ofta en krock. Idag gick vi igenom över 500 låtar bara för skojs skull bara för att se hur olika vi är. Det var en salig blandning med låtar från de flesta gengrerna. Ibland sa han den här är bra, då jag rynkar på näsan och säger typ Nä, det här kan jag inte lyssna på. Nästa stund är det jag som står och studsar på golvet i köket, det här ska vi lyssna på. Får tillbaka en suck och ett -Vilken tönt du är ;) Men tillsist sitter vi i soffan och på millisekunden säger vi samtidigt -Den här den är riktigt bra. Nu är ni nog många som har invändningar om det och dela gärna med er av både positiva och negativa invändningar :) Men här kommer den ...

10 kommentarer:

Annas inspiration sa...

Vilken fin varm nyans i håret,
jag tänkte färga mitt lite guldigare nästa vecka :)

Hoppas ni är helt friska nu
Kramar Anna

Li sa...

jag har inte så mycket att blogga om just nu, så jag känner igen mig i att det känns som att jag glömt min blogg ;)
Va fin du blev i håret! =)
Jag tror föresten att det är mer regel än undantag att man ska gilla olika musik i förhållandet =D

Anonym sa...

Vad snygg du blev i håret =) Alltid roligt att uppdatera sig själv lite, det gör man allt för sällan va!?

Kram Jonna

Lina sa...

Det är ungefär så här hemma med musiken också, fast jag har lärt mig att lyssna på det Mikko gillar ;) Fint håret blev! Kram

Farmor sa...

Fint hår och fin låt!!!

Mormor Annika sa...

Blev ju jättefint :)

farmor sa...

Jag kan rekommendera Lean on me med Mikael Rickfors!

Jannie sa...

superfin färg på håret!Ja hela du är superfin!(men du strålar alltid)
måste oxå ta tag i det där snart...
Gråa hår?Jo tack!Men jag vill gärna tro att det är bara för att jag är sååå himla smart!; )

låten är superskön!Även om det inte är någon jag brukar lyssna på!
Stor kram

Jannie sa...

du har fått en award hos mig!

Elena sa...

Du blev jätte fin i håret... Skönt att du å jag har samma musiksmak iallafall;);)