måndag, januari 09, 2012

Idag är jag glad

Idag är jag tillbaka i mitt rätta positiva jag både, i irl och bloggvärlden. Igår tog jag en 7 kilometers runda för att tända huvudet och en godnatts sömn så ser dagen plötsligt ljusare ut. Hade en lugn och skön förmiddag tillsammans med hela familjen. Eftermiddagen blev jobb och så blir det även imorgon. Två halvdagar som hjälper mig att dryga ut mammaledigheten. Nu är det lite mys med familjen dom gäller och senare ikväll blir det lite spinning för mig. Ser fram emot att svettas lite, bra att ha en syster dom drar med en.
Och ni kan inte ana hur glad jag blev av alla era kommentarer, ni gör mig så glad av era fina ord. Ni verkligen peppade mig igår när jag behövde det. Det har ju varit rätt tätt med gnället från mig om kommentarer och det kanske är lite fjantigt men liter respons vill man ju ha, eller vad säger ni andra med bloggar? Hur som helst så är det så roligt när "nya" läsare visar upp att de är här och läser. Så ett enormt stort tack till alla peppande läsare, ni är en stor del av det som gör det roligt att blogga. Största kramen till alla :)


Bästa sätter att rensa huvudet

8 kommentarer:

Frida sa...

Visst är det härligt med bloggar, man kollar runt lite, kollar kommentarer, hamnar på en annan blogg och vips är man fast! :) Kram till dig med!

Anonym sa...

Håller med angående kommentarerna. Hos mig är det typ du och en vän till som kommenterar en hel del.. o sen någon extra här och var.. haha. Det är himla kul att få respons hur som helst!

Tack så mycket för tipset med stolen, ska kollas upp!

Fröken M sa...

Har man en gång tagit ett kliv in i bloggvärlden tror jag det är svårt att kliva ut igen, men självklart vill man ha lite respons för att inte tröttna :)

Det har blivit bättre mellan Viggo och Teddy, men hårbollen är fortfarande sjukt sotis och protesterar genom att kissa inne. Förhoppningsvis ska det bli bättre med tiden, men just nu är mormor oc morfar bästa lösningen !

Kramar

Jenny sa...

Man får gå på dagsform, särskilt med två småbarn och midvinter och mörker. Man blir ju trött av mindre. Jag håller nästan inte koll på kommentarerna hos mig - haha! Men det är klart att det är kul ibland när folk läser :) *ska bli bättre, tar åt mig*

Li sa...

spinning -det är riktigt imponerande!=)
kul att du är och känner dig glad och det genomsyrar dagens inlägg tycker jag =)
klart man vill ha kommentarer, det gör det roligare att blogga men jag vet nog inte riktigt vart jag kollar för att se statistik över vilka som kollar min blogg så jag tänker nog inte på att det "finns anonyma" **hihi**

Lizette sa...

det är väl skönt och kunna oxå ha en blogg för att skriva av sig lite och samtidigt både vara positiv och negativ i livet. Dela med sig det man gör i sin vardag ;) (vet jag själv är dålig på det nu) Tusen kramar

Jannie sa...

Härligt att du känner dig bättre!
O jag håller med dig!Klart man vill ha lite respons!
Hoppas du får en lika härlig dag idag!Massa kramar

moa & casandra sa...

skulle vara grymt bussigt om du svarade på den sista frågan i dett inlägg!
http://smmiilee.blogg.se/2012/january/songs-in-real-life-3-haha-sa-skon.html#comment