lördag, maj 23, 2009

Vi ber om ursäkt

... att vi inte bloggat på en stund. Falsk alarm, tyvärr. Vi har bara mycket att stå i förtillfället så det hinns inte riktigt med, eller det orkas inte ska man kanske säga. Jag går en kurs i att bygga husfasad med reglar, isolering, vindpapp och allt vad det innebär så jag hamrar och spikar mest hela dagarna på Häradsö för tillfället och Elisabeth hon är med som pepp (Som vanligt) men hon vilar också mycket, bara på annan plats så att säga :)

Elisabeth säger att det (och jag kan intyga) känns som om foten ska gå genom huden ibland, bebbens fot alltså... inga problem att känna en häl eller så, jag fick till och med en liten spark på mina läppar när jag skulle pussa magen, precis då sparkade det till :) Mysigt för mig, jobbigt för B.

Ha det bra alla!

7 kommentarer:

farmor och farfar sa...

Oj, vad det närmar sig, känns nästan konstigt att man inom ett par veckor har ett litet barnbarn till.
Så mysigt det ska bli att det är så nära!!
Det känns att våra andra är en bit bort, man längtar alltid, och man jobbar alldeles för mycket.
Vi väntar!!!
Kram

Malena sa...

Det är ju en liten fotbollsspelare där inne :-) Mackelelle, väl avvägda sparkar på pappas mun... En liten fotbollsspelande kille är precis vad som är på väg ut!!! Snart hoppas vi.

Anna sa...

Vilken vilding!

Ha en underbar helg och skot om er! Hoppas bebisen vill komma ut snart! Vill se bild :)

Kram kram

josnurra sa...

andas ut ;)

Mamma Annika sa...

Fotbollsspelare ...hmmmm....det tror inte jag ...jag tror att HON tränar inför kommande hundutställningar då måste man också ha bra kondis , men hon kommer ju inte förrän den 30 maj ju .....

Åsa sa...

Håller fortfarande på att det kommer en liten tjej idag! Känner du nåt? Hoppas du mår bra i det fina vädret:)Kramkram Åsa

Tina sa...

Visst är det häftigt fast det gör ont! Snart är det dags att träffa vildingen! Förstår att ni längtar!

Kram och vila, vila, vila!!!