onsdag, maj 27, 2009

Väntan ...

Just nu känns det som att dagarna går jätte sakta. Ibland inbillar jag mig att snart, snart kommer det igång, men nä. Vaknade med världens sämsta humör, har nästan inte sovit nått i natt. Runt 01:00 gav jag upp och gick ner och kollade på hur otroligt mycket det blåste.
Efter att ha tjurat halva dagen och tyckt synd om mig själv, bara allmänt sådär så åkte jag på min vattengympa och efter det blev det en sväng på stan. Humöret brukar ju bli bättre om man får shoppa lite.
Hoppas att ni har haft en bra dag idag och ni som inte har röstat datum och kön kan ju fortfarande göra det, för än har det ju inte kommit nån liten bebis.

7 kommentarer:

Malena sa...

Åh kära svägerska! Tänk vad vi är många som väntar och hoppas och funderar!!!

Shopping hjälper alltid. Mot allt :-) Kan du inte sova i natt så är Tradera ett hett tips :-) Där man kan man spendera tiiiimmaaaaaar :-)

Största kramen!

Anna sa...

Ja eller kan du inte sova sa kan du alltid ringa eller maila mig pa jobbet.

Skot om dig och jag hoppas att du mar battre idag!
Kram kram

Vivvi sa...

Jaha där rök min chans som spåkärring ;o) Hoppas iallafall för din skull Bettan att bebis kommer snart, inte roligt när man har ont :o( Kram

Carin sa...

Men Bettan!!! Du måste visa vad du shoppat! Du har ju ny kamera trots allt! Å shopping är det bästa som finns. Fråga en som shoppat 1 par skor, 6 toppar/blusar, lite smink m.m de sista två veckorna ;-)

Tina sa...

Det är segt, jag vet! Anton ville inte komma ut på utsatt datum... längsta 14 dagarna i mitt liv tror jag!! Fast nu är det ju "bara" 11 dagar kvar...!

Styrkekramar i massor!

Sue sa...

Imorgon kommer hon!!!! Som ett skott!!!!

Usch jag lider med dig hjärtat! Det är verkligen jäte jobbigt i slutet...snart så!

PUSS O KRAM!

Lizette sa...

Ja shopping kan muntra upp humöret. Tänk om man ändå kunde göra det...Är hemma nu i 2 veckor, till den 12 juni.Operationen gick bra iaf. Kom hem igår kväll.. Berättar mer på min blogg senare..