lördag, maj 09, 2009

Vecka 36

Varit lita tyst en stund här för att vara oss, jag vet. Men vi har en massa bollar i luften och det är inte alltid man hinner med :) Ingen bebis - än.

Vecka 36 är hon i alla fall, damen jag delar mitt liv med och det börjar bli riktigt pirrigt nu. Inte så stor skillnad för mig som lever med henne men för tjejen själv är det lite mer sammandragningar än förut och det är ju bra att kroppen tränar sig inför det som komma skall, B tycker dock inte att det är sådär jätte roligt hela tiden :)

I vecka 36 är medelkroppslängden 48 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2800 gr. Huvudets omkrets är 33.5 cm. Det är en stor bt där inne nu.



Imorgon ska vi till Elisabeths bror och äntligen få se underverket! Räkna med bilder :)

Fortsätt att gissa datum och kön med ni som vågar! Vi tycker att det är jätte roligt att ni gissar, skriver kommentarer och uppmuntrar oss att hålla igång bloggen - Tack ni som uppmuntrar oss.

Ha det bra tills dess att vi bloggar igen

5 kommentarer:

Malena sa...

Ojoj det är en rejäl mage det där nu :-) Men som tur bara ca en vecka kvar :-)

Sköt om er och hälsa Hertered och skriv gärna om Kattas tips... hihihihi

KRAM!

Emilie och Hampus sa...

hej hej, vilken jätte bebismage du har nu! Spännande! Jag tror att det blir en...pojk! Kramar Emilie och Hampus

julia.c.andersson sa...

oj oj du e riktigt fram tung nu!
jag tror helt klart att de kommer en liten flicka den 21 maj!
ta hand om er!
kram

Sue sa...

Oj oj oj mage!!!! Så fin du är hjärtat!

Sammandragningar är bara bra nu...det ska man ha...precis som Peter skriver...övning!!!

Puss på er och mysig lördag!

Skultorp... sa...

Härligt stor och vacker!!!